מחוץ לפריים, כרזת יריד קומיקס (עיצוב: lo.kef.li)
מחוץ לפריים, כרזת יריד קומיקס (עיצוב: lo.kef.li)

יריד קומיקס אלטרנטיבי ב-HQRN

יריד קומיקס אלטרנטיבי יתקיים ב-1 בדצמבר ב-HQRN שברחוב סירקין בהשתתפותם של כ-20 יוצרי קומיקס ורומנים גרפיםהמארגנים: "זה הזמן לחוות את האסקפיזם מהסוג האהוב ביותר על כולם, מאז שההיפסטרים עלו לשלטון והחזירו את התרבות הגיקית למיינסטרים"

פורסם בתאריך: 21.11.22 08:29

"מחוץ לפריים" – יריד קומיקס אלטרנטיבי – יתקיים ב-HQRN ברחוב סירקין 5 ביום חמישי, 1 בדצמבר, מהשעה 19:00. לדבריהם של מפיקי היריד דור כהן, יעל אופיר ואופיר שרה מרום, זה לא הולך להיות יריד סטנדרטי. יהיו בו דוכנים של קומיקס אינדי-סאטירי-אישי-איכותי, ההיפך מדדפול. ואם אתם בעניין דדפול תצטרכו ללכת לחנות ספרים ממוסדת, כי זה לא הכיוון של היריד.

"בדיוק כשהעולם מתפורר בהדרגה והכל לאט לאט הופך להיות יותר נורא", הם אומרים, "זה הזמן לחוות את האסקפיזם מהסוג האהוב ביותר על כולם, מאז שההיפסטרים עלו לשלטון והחזירו את התרבות הגיקית למיינסטרים, בערך. אנחנו מביאים אליכם יריד קומיקס אלטרנטיבי, ואיזו עיר היא יותר אלטרנטיבית וגיקית מחיפה?".

 

 

ביריד ישתתפו כ-20 יוצרי קומיקס, רומנים גרפים ופורמטים מדופדפים מוזרים ומגוונים, ובהם מיכל ארכנגורודסקי, אורי גולדברג, גיא אינהורן, דנה ברלב, חגי גילר, אופיר מרום (לאכיףלי), רותם ניר, אור מנגד, זה דורש קומיקס, רק את עצמי לצייר ידעתי, הדס גולוב ועינת רודמן, נטלי וויס, סטודיו אגאריטה, אוניקה אלנה דניאלה, קרטונתי – באטמן לוי, עומר פשיטיצקי, ירדן תאני, טליה סיון, נעה פלד, קי"ק – קבוצת יצירת קומיקס ו-Cream wagtail. 

במקום יתקיימו גם הופעות של דורה אספרסו ו-Tendres בחסות שוקרי סשנס.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר