כרזת התערוכה (עיצוב: גלריה CABIN)
כרזת התערוכה (עיצוב: גלריה CABIN)

קולקטיב סירה מציג: גלריית cabin ליד החנות מזח

אנשי קולקטיב סירה פותחים גלריה קטנטנה בשם cabin (קאבינה) בין הסטודיו לבין חנות מזח, בקומה השנייה שבמתחם סירקין 21. התערוכה הראשונה שתוצג בגלריה החדשה היא "דאבל", שבה שיתוף פעולה של שני אמנים חיפאים - שי משה רוזנפלד ו-ERCK

פורסם בתאריך: 21.11.22 10:28

אנשי קולקטיב סירה לא נחים, והפעם הם מטילים עוגן ופותחים גלריה קטנטנה בשם cabin (קאבינה) בין הסטודיו לבין חנות מזח, בקומה השנייה שבמתחם סירקין 21. התערוכה הראשונה שתוצג בקאבין היא "דאבל" של שני אמנים חיפאים – שי משה רוזנפלד ו-ERCK.

רוזנפלד הוא צייר ואמן הדפס. "התבוננות היא חלק מהותי בחיי, וככל שאני מתבונן יותר אני מרגיש שאני מבין את העולם טוב יותר, וכך גם את עצמי", הוא אומר, "בהתבוננות יש קונפליקט מתמיד בין הלוגי שרוצה לתת לדברים שם המבוסס על ניסיון קודם, לבין ההוויה של להרגיש בנוח להיות באי ודאות מול דברים יומיומיים, להבין אותם מחדש ולמצוא בהם מקור ליופי ולהשראה. כשאני מתעסק בדימוי אני בוחן את הצורות ואת מערכת היחסים ביניהן, פירוק והרכבה של התלת מימד לתוך הדו מימד. השאלה שחוזרת על עצמה היא מתי אוסף של כתמים הופך לצורה שאנחנו קוראים לה בשם, בין אם מדובר בחפץ, אדם או נוף".

 

 

חובבי גרפיטי כבר יודעים לזהות את עבודותיו של ERCK, אמן ומעצב, אשר מפוזרות ברחבי העיר. הוא פטריוט חיפאי, מאייר ויוצר גרפיטי כבר כמה שנים, ואוהב להדגיש את הקו הדק שבין אסתטיקה וצבעוניות לבין פחד, מסתורין וגועל. הוא עוסק בעיקר באמנות פלסטית, עושה שימוש בעטים, בטושים, בפחיות ספריי ולעתים גם בצבעי אקריליק. בנוסף הוא עובד עם עסקים ברחבי הארץ ויוצר עבורם עיצובים גרפיים וציורי קיר. ERCK נמנה עם אמני הקולקטיב.

"מה שמושך אותי ביצירה הוא שאפשר לקחת אותה לקיצון וליצור מציאות חדשה שתרגיש מושלמת עבור היוצר", הוא אומר, "ההרגשה של ליצור קומפוזיציה חדשה, גם מאובייקטים קיימים, היא מהות היצירה בשבילי, ביחד עם חיבור ואהבה למקום שאני נמצא בו ולמציאות של כאן ועכשיו".

אמן הגרפיטי ארז שמח, ממייסדי קולקטיב סירה: "קאבין זו גלריה קטנטנה בלב היבשה הצופה לים החיפאי הנהדר. זהו מקום לבוא אליו, לדבר על עיצוב ואמנות, לחוות יצירות ולשתף מחשבות ורעיונות. אחת לחודשיים תתחלף כאן תערוכה מעולה".

גלריית cabin, סירקין 21. פתיחה: חמישי, 1 בדצמבר, בין השעות: 23:00-20:00.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר