ספיר צמח (צילום: אוהד שדה)
ספיר צמח (צילום: אוהד שדה)

ספיר צמח. תזכרו איפה קראתם עליה לראשונה

היא רק בת 24 אבל חולמת להצליח בגדול כזמרת בארץ ובחו"ל. עכשיו, לאחר ששחררה שלושה סינגלים - שניים בעברית ואחד באנגלית - היא בדרך להגשים חלום. ספיר צמח מקרית חיים הצליחה להיכנס לגלגל"צ ולפלייליסט של תחנות רדיו בארצות הברית, ועל הפרק אלבום באנגלית ואלבום בעברית

פורסם בתאריך: 15.12.22 10:13

מאז שהיתה בת שנתיים אהבה ספיר צמח לשיר ולרקוד מול הפרסומות המוזיקליות בטלוויזיה, ולא התביישה לחלום בגדול – להיות זמרת מפורסמת בארץ ובחו"ל. מפורסמת כמו מי? לפחות כמו סלין דיון, מריה קארי, ביונסה ואדל, שאותן היא העריצה. בסביבתה הקרובה היו תמימי דעים לגבי עתידה המוזיקלי, ותמיד אמרו שהיא מזכירה את הדיוות האלה ביכולות השירה שלה ובכריזמה.

צמח חגגה יום הולדת 24 בשבת, ועכשיו, חודשיים אחרי ששחררה שני סינגלים בעברית שכבר רושמים הישגים נאים וסינגל נוסף באנגלית, נדמה שהחלום שלה על מעבר לניו יורק ועל הצלחה בארצות הברית קרוב מתמיד.

היא למדה בתיכון קרית חיים והיתה בלהקה הייצוגית של חיפה עוד מימיה בבית הספר היסודי מגינים. היא שירתה בדובר צה"ל, ולאחר השחרור נחתה באילת כדי להצטרף לצוותי הווי. צמח הבינה שכדי להתקדם ברצינות עליה לעבור למרכז העניינים, ולפני כשנה וחצי עברה לתל אביב כדי ללמוד במכללת BPM למוזיקה ולהפקה. צעד זה התברר כמשנה חיים. כישרונה לא נעלם מעיניהם ומאוזניהם של אנשי התעשייה, והיא הוחתמה בלייבל Musicspace שהפיק עבורה קליפים מושקעים, כאשר היא שותפה מלאה לכתיבה, יחד עם המפיק ומנהל הלייבל אורן איתן.

 

ספיר צמח מתוך הקליפ "ג'לי" (צילום עצמי)

ספיר צמח מתוך הקליפ "ג'לי" (צילום עצמי)

 

 

לפני שבועיים הוציאה צמח סינגל חדש והראשון באנגלית, "Empty Spaces", שהצליח להיכנס לפלייליסטים בתחנות רדיו שונות בארצות הברית והושמע כבר יותר מ-1,500 פעמים, וגם לפלייליסטים של מאזינים בספוטיפיי ברחבי העולם. כעת היא עובדת מסביב לשעון על ה-EP (מיני אלבום) הראשון שלה בחו"ל, במקביל לעבודה על EP בעברית לקהל המקומי.

צמח כותבת ומלחינה את שיריה בעצמה. את ההשראה לשירים היא מקבלת מהחוויות שהיא חווה במישור האישי ומהאנשים סביבה. הקרובים אליה אומרים שהיא חדורת מטרה ולא רואה בעיניים, אבל גם טיפוס רגיש לזולת, חברותי, יצירתי, עם חוש הומור ועם שמחת חיים. ומעל לכל – היא פועלת בחריצות ובכל הכוח כדי להגשים את החלום שלה.

״מאז שאני זוכרת את עצמי אני חולמת להיות זמרת, לגעת באנשים בארץ ובעולם, ולהביא גוון ואיכויות נוספות לישראל", אומרת צמח ל"כלבו – חיפה והקריות", "אני מקבלת המון תגובות מרגשות על הקול שלי, על הייחודיות של השירים ועל ההשראה של ללכת אחרי החלום שלי בכל הכוח. זה ממלא אותי בכל רמה אפשרית, אני משתדלת לשתף כמה שיותר בכל התהליך המטורף הזה, ואני עושה מה שאני אוהבת. יש הרבה למה לצפות, אז תישארו מעודכנים".

 

ספיר צמח מתוך הקליפ "Empty Spaces" (צילום: Musicspace)

ספיר צמח מתוך הקליפ "Empty Spaces" (צילום: Musicspace)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר