סטודיו Just Dance של גפן סלובוצקי ביורדיסני (צילום: דוד סלובוצקי)
סטודיו Just Dance של גפן סלובוצקי ביורדיסני (צילום: דוד סלובוצקי)

צפו: הרקדנים של גפן סלובוצקי כבשו את יורודיסני

הם עשו זאת שוב: לאחר שזכו בגביע העולם לריקוד, 70 רקדנים ורקדניות מהסטודיו Just Dance של גפן סלובוצקי הופיעו ביורודיסני בפריז בפני הקהל הרב שהגיע לבקר בפארק המפורסם. סלובוצקי: "המטרה שלי היא שנבחרות הסטודיו יעלו מופע אמנותי שיציג בכל הבמות הגדולות בעולם. עכשיו עשינו את הצעד הראשון"

פורסם בתאריך: 18.12.22 16:28

לאחר שזכו במקום הראשון בתחרות גביע העולם לריקוד בחודש יוני בסן סבסטיאן בספרד, 70 רקדנים ורקדניות מהסטודיו החיפאי לריקודי היפ הופ Just Dance בהנהלת גפן סלובוצקי ממשיכים לשבור שיאים, וביום חמישי הם הופיעו ביורודיסני בפריז בפני הקהל שהגיע לפארק השעשועים.

סלובוצקי, איך מגיעים להופיע ביורודיסני?

"בכל שנה יש אפשרות להגיש אודישן מצולם לתוכנית 'Disney performing acts on stage'. המבצעים שעוברים את האודישן מוזמנים להופיע על במת יורודיסני בפריז במופע של 20 דקות שבו הם מציגים את כישרונם לקהל. שתי הנבחרות התחרותיות של הסטודיו שלי עברו את האודישנים, ויצאנו לשם עם משלחת של 113 אנשים – הרקדנים, אנשי צוות הסטודיו וההורים המלווים. הכל היה בגדר הגשמת חלום".

 

 

את אחראית על הכוריאוגרפיה?

"עדי ברזילי, המדריכה הראשית של נבחרות הסטודיו, בנתה את כל הכוריאוגרפיה המדהימה ועוצרת הנשימה שהוצגה במופע, שעליו היא עבדה עם הרקדנים מחודש ספטמבר. אני הייתי אחראית על הניהול האמנותי של המופע ועל המשלחת כולה. המופע זכה לתשואות רבות ולפרגון מחמם לב מהקהל הענק שצפה בנבחרות".

אתם מנפצים פעם אחר פעם את תקרת הזכוכית. יש תוכניות לעתיד?

"המטרה שלי היא שנבחרות הסטודיו יעלו מופע אמנותי שיציג בכל הבמות הגדולות בעולם. בשבוע שעבר עשינו את הצעד הראשון, ואני מחכה להגשים כבר את החלום הבא שכבר על הכוונת".

תני רמז.

"נשאיר את זה בגדר הפתעה".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר