אליו וילפרנקה (צילום: Kasia Idzkowska)
אליו וילפרנקה (צילום: Kasia Idzkowska)

ג'אז חם: סילבסטר עם צ'יק קוריאה האגדי

במסגרת התוכנית "ג'אז חם" יחגגו בבית אבא חושי את הסילבסטר עם הפרויקט האפרו קובני Elio Villafranca Quartet במחווה לצ’יק קוריאה. אליו וילפרנקה הוא פסנתרן וירטואוז עטור פרסים ממוצא קובני, שמאז הגעתו לארצות הברית בשנת 1995 הוא נמצא בשורה הראשונה של פסנתרנים, מלחינים וסולנים

פורסם בתאריך: 19.12.22 11:36

במסגרת התוכנית "ג'אז חם" בבית אבא חושי יצוין הסילבסטר עם הפרויקט האפרו קובני Elio Villafranca Quartet במחווה לצ’יק קוריאה האגדי.

אליו וילפרנקה, הפסנתרן הווירטואוז ממוצא קובני, הוא זוכה פרסי Sunshine, Rising Stars Keyboard ודאון ביט ומלגת גוגנהיים להלחנה, מועמד לגראמי ומלמד בג’וליארד, באוניברסיטת טמפל ובבית הספר למוזיקה במנהטן. הוא היה בין חמשת הפסנתרנים שנבחרו על ידי קוריאה להופיע בפסטיבל הג'אז הראשון שלו ב-JALC. מאז הגעתו לארצות הברית באמצע שנת 1995, וילפרנקה נמצא בשורה הראשונה של פסנתרנים, מלחינים וסולנים.

אלבומו הראשון דורג בין 50 אלבומי הג'אז הטובים של השנה על ידי המגזין "JazzTimes". במרוצת השנים וילפרנקה הקליט והופיע כסולן עם אמני ג'אז כמו פט מרטינו, טרל סטאפורד, בילי הארט, פאקיטו ד'ריורה, אריק אלכסנדר, לואיס נאש ווינטון מרסליס, וכמלווה לאמני ג'אז וג'אז לטיני מובילים.

רביעיית הנגנים במופע הם וילפרנקה בפסנתר, אורי גורביץ’ בסקסופון, יונתן לוי בבס וצח אדלמן בתופים.

בית אבא חושי, מוצ”ש, 31 בדצמבר, שעה 21:00. לכרטיסים בטלפון: 03-5733001, או באתר 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר