היללי, קוגומלו וסוזי סורפרייז (צילום: שלומי סמוכה)
היללי, קוגומלו וסוזי סורפרייז (צילום: שלומי סמוכה)

לראשונה בעולם הילדים: הורות בין גברים לגברים ובין נשים לנשים בסדרה חדשה

סוזי והיללי עושות קאמבק מדהים לסדרת הקאלט סוזי סורפרייז בסדרה חדשה שעולה ממש היום (שני) עולה בערוץ הכוכבים, אפליקציית יוקיד וגם בהוט, יס, סלקום TV ופרטנר TV. בסדרה, לראשונה בעולם הילדים בישראל, פרק מיוחד על הורות בקהילה הלהט"בית

פורסם בתאריך: 19.12.22 13:08

אחרי שבועות של ציפייה והתעניינות רבה, הסדרה המצליחה של סוזי סורפרייז חוזרת היום (שני), אחרי 40 שנה, למרקע ומפתיעה בפרקים חדשים. העונה עוסקת בעולם הצבעים, בעולם החיות ולראשונה בעולם הילדים עוסקת גם בסוגי משפחות – אימא ואימא, אבא ואבא, אימא ואבא.

הפרקים הראשונים שעולים השבוע לאוויר מעניקים לילדים חוויה יוצאת דופן בהיכרות הראשונה שלהם עם מגוון עשיר של אורחים מיוחדים, בהם יובל המבולבל, מני ממטרה וקוגומלו.

בפרק המדובר, שבו מלמדים את הילדים אנגלית ועוסקים בסוגי המשפחות, משתתפים כוכב הילדים המצליח והאהוב קוגומלו לצד סוזי והיללי, שעושות קאמבק מדהים לסדרת הקאלט סוזי סורפרייז, עם הרבה תעוזה וגיוון. ביחד הם נוגעים לראשונה בנושא של הורות בין שני גברים ושתי נשים.

זו העונה החדשה של הסדרה ואין ספק שהדרך המיוחדת שסוזי סופרייז והיללי עושות בשנים האחרונות ביחד לקידום המודעות בקרב הילדים לנושאים חשובים מיטיבה עימן. ההתמחות בכתיבה לגילאי שנתיים-שבע הופכת אותן באופן רשמי לכוכבות הילדים הראשונות של ילדי ישראל שמחזירות עטרה ליושנה, מעיזות לגעת בנושאים שלא העזו לגעת בהם בעבר, ובכך חושפות את הילדים לשפה האנגלית בדרך של הומור, מוזיקה ותכנים חינוכיים וחשובים בעידן הנוכחי.

במקביל לסדרה, שעולה, כאמור, היום, נעשית עבודה גם על העונה הבאה של סוזי והיללי, שתעלה לקראת פסח 2023 עם אורחים נוספים מפתיעים וגדולים. הצילומים לעונה הבאה יחלו בקרוב.

עם עליית העונה החדשה, אנו חושפים לראשונה קטע מתוך הפרק של סוזי והיללי וקוגומלו על הורות בין גברים לגברים ובין נשים לנשים.

 

 

הילה הררי: "החלטתי לכתוב פרק משפחות לאחר 21 שנים כמורה למוזיקה בגני ילדים, ושם ראיתי שאם בעבר היה מודל משפחתי של אימא אבא ושלושה ילדים, כיום המשפחה הישראלית השתנתה ויש מספר סוגי משפחות. מעבר לתוכן השירים הישן והקיים של אימא יקרה לי, לאבא שלי יש סולם, אבא אימא בארץ ישראל ועוד שירים נפלאים, צריך וחשוב בעיניי לתת לנושא הזה מקום, ואני נרגשת להיות הראשונה שעושה את זה בעולם הילדים".

קוגומלו (לביא קגן): "היה לי העונג לשתף פעולה עם סוזי סופרייז והיללי המדהימות. בנוסף, כשהבנתי את הערך המוסף של הפרק, הרגשתי שזה יכול לשמח עוד המון ילדים במדינה שלנו שלא מרגישים שווים. מבחינתי, כל הילדים צריכים להיות שמחים מאושרים בתא המשפחתי שלהם, לא משנה מהו, העיקר שיגדלו באהבה".

מנכ"ל איגי עופר נוימן: "מרגש לראות יוזמה כזו, שמחנכת בביטחון, רגישות, הומור ואהבה לפתיחות. נפלא להדליק ככה אור ולהילחם בחושך".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר