לאוניד פטשקה (צילום: אלכסנדר גור)
לאוניד פטשקה (צילום: אלכסנדר גור)

חגיגה של ג'אז ודיקסילנד עם משפחת קרלינג ולאוניד פטשקה

ערב גרובי קליל ואנרגטי - זה מה שמחכה למי שיגיע לשמוע את הפסנתרן לאוניד פטשקה ואת הרכב הג'אז והדיקסילנד השבדי משפחת קרלינג, שיתארחו בקונצרט של הביג בנד חיפה. הקונצרט יתקיים ביום שלישי הבא באולם קריגר

פורסם בתאריך: 20.12.22 12:17

תזמורת הביג בנד חיפה, אשר פועלת במסגרת התזמורת הסימפונית, תארח את הפסנתרן לאוניד פטשקה ואת הרכב הג'אז והדיקסילנד השבדי משפחת קרלינג ביום שלישי, 27 בדצמבר, באולם קריגר.

משפחת קרלינג היא אנסמבל מהעיר גוטבורג בשבדיה, המורכב מזוג הורים – הנס ואיינה – שהקימו את הלהקה בשנת 1982 ומילדיהם גרדה, מקס ואולף. גרדה היא נגנית בפסנתר, טרומבון וסקסופון; מקס הוא נגן קלרינט, סקסופון וכינור, ומלבד מוזיקה הוא עוסק גם באמנויות הקרקס; אולף הוא מתופף בסגנון תחילת המאה ה-20; האם מנגנת בבנג'ו ובגיטרה; והאב מנגן בחצוצרה.

 

משפחת קרלינג (צילום: יח"צ)

משפחת קרלינג (צילום: יח"צ)

 

 

בהופעה מדביקים חברי האנסמבל המשפחתי את הקהל בגרוביות קלילה ובאנרגיה שמתחברות לנגינה של פטשקה, שהוא פסנתרן אשר לוקח את הג'אז לעולמות של מוזיקה אתנית ואלתורים על בסיס הג'אז המסורתי. פטשקה ביסס את מעמדו כאמן וירטואוז, ולאורך השנים הוא משלב בעבודתו פסנתר קלאסי וחשמלי, סינטיסייזר וכלי הקשה, ומופיע כסולן ברחבי העולם.

על תזמורת הביג בנד חיפה מנצח ג'ף הווארד – נגן הקלרינט הראשי בתזמורת הסימפונית חיפה, מנצח הרכבי ג'אז ותזמורות נשיפה ונמנה עם סגל המרצים במכללת גבעת וושינגטון.

אולם קריגר, רחוב אליהו חכים 6. שלישי, 27 בדצמבר, שעה 20:00. המחיר לכרטיס: 135 שקל (מחיר לזכאי הנחה וגמלאי: 99 שקל)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר