שימי תבורי (צילום: י. ישראל)
שימי תבורי (צילום: י. ישראל)

על במה אחת: הביג בנד ושימי תבורי

תזמורת הביג בנד, שפועלת תחת התזמורת הסימפונית חיפה, תארח את הזמר שימי תבורי עם עיבודים ללהיטיו בביצוע בכורה. תבורי נולד בשם שמשון טוילי בנס ציונה, ואת השם שימי תבורי נתן לו חברו עמוס רומנו ז"ל, שארגן לו הופעה ראשונה בחיפה וחיפש שם קליט שיופיע על כרזות המופע

פורסם בתאריך: 11.1.23 13:55

שילוב מוזיקלי מעניין עומד להתרחש בקרוב, כשתזמורת הביג בנד חיפה תארח את הזמר שימי תבורי לערב ג'אז ישראלי באולם קריגר. במסגרת הקונצרט יבוצעו בביצוע בכורה עיבודים חדשים לשירים המזוהים עם תבורי לאורך השנים, כמו "אל תשליכני לעת זקנה", "ברכנו", "אתמול היית שונה", "עוד סיפור אחד של אהבה", "כינור דוד" ו"אלירן שלי". נוסף על כך תבצע התזמורת במופע עוד מספר להיטי ג'אז.

תבורי נולד בשם שמשון טוילי בנס ציונה, כבן זקונים למשפחה של שבעה ילדים שעלתה לארץ מתימן. את השם שימי תבורי נתן לו חברו עמוס רומנו ז"ל, שארגן לו הופעה ראשונה בחיפה וחיפש שם קליט שיופיע על כרזות המופע.

 

 

על הביג בנד מנצח ג'ף הווארד, שמוביל את הסדרה זה עשור מאז שסייע בהקמתה. הווארד משמש נגן הקלרינט הראשי בתזמורת הסימפונית חיפה, הוא מנצח על הרכבי ג'אז ועל תזמורות נשיפה, ונמנה עם סגל המרצים במכללת גבעת וושינגטון. במהלך העונה תארח הביג בנד אמנים מובילים נוספים באולם קריגר, ובהם הפסנתרן גיא מינטוס בערב מחווה לג'ורג' גרשווין (28 בפברואר), הכוכבת האיטלקייה קיארה (30 במאי) וכרמי שמרון בחגיגה לטינית (27 ביוני).

אולם קריגר, רחוב אליהו חכים 6. שלישי, 24 בינואר, בשעה 20:00. המחיר לכרטיס: 135 שקל (המחיר לזכאי הנחה ולגמלאי: 99 שקל)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חכם אני בטוחה שימלא את האולם עם הכישרון הענקי שלו ולא יזדקק לנדבות של אנשים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר