דויד ראט
דויד ראט

"זה ממתק לפריקים של הומור מילולי"

יצא לאור ספרו החדש של דויד ראט, שכולו אסופת חידודים ושנינויות שהתכנסה בספר מחויך לחובבי הומור מחודד ושעשועי לשון. "כל מילה מיותרת" הוא ספרו השלישי של ההומוריסטן, הסאטיריקן והעיתונאי החיפאי, והוא מעלה חיוך שלא יורד מהפנים מהעמוד הראשון ועד לעמוד האחרון

פורסם בתאריך: 11.1.23 15:07

"כל מילה מיותרת" הוא ספרו ההומוריסטי-סאטירי החדש של דויד ראט, עיתונאי וסופר חיפאי. זהו ספרו השלישי של ראט, שהוא לשונאי מוסמך, סאטיריקן וחובב הומור מילולי, אשר הפך את המושג כפל לשון לדבר שהכי מזוהה איתו, בעיקר ברשתות החברתיות. שני ספריו ההומוריסטיים הקודמים הם "עושה צחוק מהעבודה" ו"עם הלשון בחוץ".

החיבה והרגישות היתרה של ראט לשפה העברית על פיתוליה ואוצרותיה, בשילוב עם מוח קודח ומבדח, הולידו לאורך השנים פתקיות, פנקסים וקבצים עמוסים במשחקי מילים, בחידודים ובשנינויות, שחלק ניכר מהם הפכו לפוסטים מושחזים בפייסבוק.

הספר "כל מילה מיותרת" מורכב ממאות שעשועי לשון ומשחקי מילים: חייל חרדי – בעל קב"ה גבוה; ג'ובניק – משרת ביחידת הורים; מטפלת פיליפינית – MONEY לה; שוליית הקוסם – סמנכ"ל כשפים; עובד במחלקת הגבייה – נאבק על חייב; התגייס לחמאס – זה קסאם לו; רכבת תחתית בוורשה – מטרו פולין; עילוי בישיבה – בעל פוטנציאל רב; משתמט מהצבא – לא כולל שירות; בעל הפרעת קשב – מוסח מורשה; פרוקטולוג – הולך טחור טחור; ועוד ועוד.

 

 

"המטרה היתה ליצור ספר קליל שנותן גוד טיים לקורא, ספר שמנגיש את העברית שהוזנחה קצת בשנים האחרונות באמצעות הומור", מסביר ראט, "הקונספט הוא ספר-גימיק שתפור על עולם שמלא בהפרעות קשב, בהתרעות חמות ובהתראות מהחמות. אני רואה בזה ממתק לפריקים של הומור מילולי ושעשועי לשון, חטיף שנולד בעידן שבו הכל נמהר וחפוז, שחייבים לתקתק ולג'נגל, סוג של מפלט בעולמנו המטורלל".

את הספר אייר אדי מטס, קריקטוריסט מוערך בארץ ובעולם, שיצירותיו שנונות הקו מעטרות את הספר ומוסיפות חידודים מאוירים לחידודים הכתובים.

לרכישה: nivbook.co.il

 

עטיפת הספר "כל מילה מיותרת"

עטיפת הספר "כל מילה מיותרת"

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר