ברנרד זיטוק ומוטי וגנר מעמותת ל"ב - להילחם ביחד עם ליאור נרקיס (צילום: יח"צ)
ברנרד זיטוק ומוטי וגנר מעמותת ל"ב - להילחם ביחד עם ליאור נרקיס (צילום: יח"צ)

ליאור נרקיס יופיע באירוע ההתרמה של עמותת ל"ב

הזמר ליאור נרקיס נרתם למאמץ של עמותת ל"ב - להילחם ביחד לאיסוף תרומות לטובת ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. אירוע ההתרמה השנתי של העמותה יתקיים ב-15 בפברואר במרכז הקונגרסים. מנהל הפרויקטים של העמותה מוטי וגנר: "האירוע מאפשר לנו לפעול כל העת וללא תמורה"

פורסם בתאריך: 31.1.23 12:34

אירוע ההתרמה השנתי של עמותת ל"ב – להילחם ביחד יתקיים ב-15 בפברואר במרכז הקונגרסים, ובו יופיע הזמר ליאור נרקיס שנרתם למאמץ לאיסוף תרומות לטובת ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. אירוע ההתרמה, שיתקיים במעמד ראש העיר עינת קליש רותם, יאפשר לעמותה להוציא אל הפועל תוכניות רבות ערך לילדים ולמלווים.

עמותת ל"ב – להילחם ביחד הוקמה בשנת 1991, והיא מנוהלת בהתנדבות מלאה על ידי קבוצת הורים, בראשותו של ברנרד זיטוק, אשר ילדיהם חלו בסרטן וטופלו ביחידה ההמטו-אונקולוגית לילדים בקריה הרפואית רמב"ם.

 

"אירוע ההתרמה השנתי הוא אירוע משמעותי שבעצם מאפשר לנו לפעול כל העת וללא תמורה", אומר מוטי וגנר, מנהל הפרויקטים של העמותה מאז שנות ה-90, "כל ההכנסות מערב זה מיועדות לרווחת הילדים החולים ובני משפחותיהם. בזכות האמנים אנו מצליחים לקיים פעילויות לאורך השנה ואף טיולים בארץ ובחו"ל שמסייעים להטעין מצברים באנרגיות חדשות, לעזוב את אווירת הנכאים בבית החולים, את הדאגות בבית, את הפחדים ואת החששות, ולשכוח מעט מהכל".

לדבריו, "הריגוש שהילדים והמלווים חווים בטיולים ובפעילויות ההעשרה והבילוי מהווה בסיס למשהו אמיתי ועמוק יותר שקושר משלחת ענקית ומיוחדת. במהלך הפעילויות תומכים הילדים החולים זה בזה באמצעים בלתי פורמליים, כמו גם הוריהם. מטרתנו היא להעלות חיוך על פניהם של הילדים החולים ובני משפחותיהם, לגרום להם לרגע אחד לשכוח מהשגרה הקשה שבה הם חיים, להפיח בהם כוחות מחודשים בחזרה למאבק היומיומי עד לניצחון המיוחל על הסרטן ועל הכאב, ולתת להם אמונה אמיתית בעצמם ובעתיד".

לתרומות: עמותת ל"ב – להילחם ביחד, בנק הפועלים, סניף 716, מס' חשבון 222225, שדרות הגעתון 37, נהריה. לרכישת כרטיסים למופע יש להתקשר לקופת ברק בטלפון מס' 04-8377777.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר