ווקה פיפל (צילום: Photo space)
ווקה פיפל (צילום: Photo space)

ב-16 בפברואר: ווקה פיפל במופע בכורה עולמי בחיפה

המופע "Voca People - Cosmic Tour" מזמין את הקהל לחוויה מוזיקלית וקומית בין גלקטית, שבה משולבים יותר מ-100 להיטי ענק בביצועים מיוחדים, עם הומור חייזרי, ללא כלי נגינה ובביצוע הקול האנושי בלבד. הכותב הראשי ליאור כלפון: "הקורונה נתנה הזדמנות לחשוב על הדבר הבא. התוצאה היא מופע שאני הכי גאה בו בעולם"

פורסם בתאריך: 5.2.23 13:11

האם אנשי כדור הארץ מוכנים לזה? לווקה פיפל, המופע הישראלי המצליח בעולם, יש מופע חדש והוא מגיע לחיפה בבכורה עולמית ב-16 בפברואר באודיטוריום. המופע החדש, שנקרא "Voca People – Cosmic Tour", מזמין את הקהל להמריא אל חוויה מוזיקלית וקומית בין גלקטית, שבה משולבים יותר מ-100 להיטי ענק בביצועים מיוחדים, עם הומור חייזרי כמיטב המסורת של הווקה, ללא כלי נגינה ובביצוע הקול האנושי בלבד. במופע החדש החייזרים המוכשרים שנחתו בכדור הארץ לפני יותר מעשור מנסים לחזור אל כוכב ווקה, כשעל הסיפון נוסע אנושי שכמעט ומשבש הכל.

מסע השיבה הביתה של הווקה פיפל הוא חוויה מוזיקלית מעולם אחר, עם ביצועים מלהיבים לשירים מוכרים מכל הזמנים של גדולי המבצעים כמו אלטון ג'ון, ביונסה, סטיבי וונדר, ברונו מארס ועוד רבים אחרים. המופע החדש כולל אלמנטים קומיים שטרם נראו, הפעלות ושיתוף של הקהל, כישרון מוזיקלי ומוזיקה מוכרת בעיבוד חדשני.

 

 

כעת, אחרי שכבשו את העולם עם יותר משלושה מיליון צופים באולמות ברחבי הגלובוס ועם יותר מ-100 מיליון צפיות ביוטיוב, הם ינחתו בחיפה למופע בכורה עולמי שאותו ביים יותם קושניר ועיבד מוזיקלית שי פישמן.

הכותב הראשי ליאור כלפון: "אחרי 12 שנים של הופעות ללא הפסקה, הקורונה נתנה למעשה הזדמנות לעצור לרגע ולחשוב על הדבר הבא. התוצאה היא מופע שאני הכי גאה בו בעולם. בעצם ביקום".

אודיטוריום חיפה, 16 בפברואר, שעה 20:30. לפרטים ולרכישת כרטיסים לחצו כאן

 

ווקה פיפל (צילום: כפיר בולוטין)

ווקה פיפל (צילום: כפיר בולוטין)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר