גל אולמן
גל אולמן

גל אולמן, רק בן 23, נבחר לעצב עבור בית האופנה פייר קארדן

מעצב האופנה גל אולמן, בנם של אורטל והקואצ'ר אלון אולמן, אשר ברשימת לקוחותיו מופיעים כוכבים כמו סטטיק, עברי לידר, עדן חסון, נועה קירל, אושר כהן, סטפן לגר, נסרין קדרי וירמי קפלן, יתחיל לעבוד מחר עבור בית האופנה האייקוני פייר קארדן. אולמן: "זאת התגשמות חלום"

פורסם בתאריך: 1.3.23 10:25

גאווה חיפאית: גל אולמן, רק בן 23, נבחר לעצב עבור בית האופנה פייר קארדן. אולמן הוא בנם של אורטל ואלון אולמן – הקואצ'ר שייסד את קבוצת הקוד המנצח. את שירותו הצבאי הוא עשה בחיל הים, בדיוק כמו אביו, וכשהשתחרר מצה"ל הוא עבר להתגורר במרכז, למד שנתיים במכללת שנקר ונשאב לאהבתו הגדולה – עולם האופנה.

מתחילת דרכו משכו העיצובים של אולמן סלבריטאים שביקשו ללבוש את יצירותיו, וברשימת לקוחותיו מופיעים כוכבים כמו סטטיק, עברי לידר, עדן חסון, נועה קירל, אושר כהן, סטפן לגר, נסרין קדרי וירמי קפלן. גם מגזיני אופנה ברחבי העולם התעניינו בצעיר המבטיח מישראל וצילמו כתבות עליו ועל העיצובים שלו.

בספטמבר 2022 החליט אולמן לכבוש את העולם. הוא עבר לפריז שמשמשת כעת נמל הבית שלו, ומחר (חמישי) הוא יתחיל לעבוד כמעצב בבית האופנה האייקוני פייר קארדן. מדובר בצעד היסטורי, לא פחות, לעולם האופנה הישראלי, שכן אולמן יהיה המעצב הישראלי הראשון שנכנס לקודש הקודשים של פייר קארדן.

כעת הוא מתכנן לכבוש את הסצנה העולמית, בדיוק כמו שעשו בעבר אלבר אלבז המנוח שהיה מעצב הבית של איב סאן לורן ואלון ליבנה שכבר הספיק להלביש כוכבות כמו ביונסה, ליידי גאגא וג'ניפר לופז. לא בכדי נבחר אולמן לאחרונה לאחד מ-30 הצעירים המבטיחים של המגזין "פורבס".

 

 

"הגעתי לכאן בסוף ספטמבר, בדיוק בזמן שבוע האופנה", מספר אולמן ל"כלבו – חיפה והקריות" בשיחה מפריז, "לפני כן עבדתי עם אנשים בעולם האופנה והספקתי לתפור בגדים לכוכבים כמו קיילי ג'אנר למשל. כשהגעתי לפה הבנתי את החשיבות שבלהיות כאן. את הקצב ואת ההזדמנויות שיש פה אי אפשר להשוות לשום דבר אחר. זה מטורף. זה המקום. קלטתי מה נמצא לי מול העיניים".

איך הגעת לפייר קארדן?

"פייר קארדן היה תמיד ההשראה הכי גדולה שלי. הוזמנתי לכמה ריאיונות, ובסיומם נסגר החוזה. מחר זה היום הראשון שלי, וזה מרגש. זאת התגשמות חלום".

כחיפאי אני חייב לשאול אותך – החיים בחיפה מהווה השראה עבורך?

"בהחלט, הילדות שלי מהווה השראה. לפחות בהתחלה הכנסתי לעבודות שלי כל מיני מוטיבים ימיים שקשורים לחיפה".

ושאלה מתבקשת לקראת האירוויזיון – תעצב את התלבושת של נועה קירל לתחרות?

"על הבגד של נועה לאירוויזיון מוקדם עדיין מלדבר. אבל כן הולך להיות לי חלק בקליפ שלה".

 

גל אולמן

גל אולמן

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר