חברי להקת מפגשים ברכס (צילום: מפגשים ברכס)
חברי להקת מפגשים ברכס (צילום: מפגשים ברכס)

אחרי עשור: להקת מפגשים ברכס תעלה מופע חדש

לאחר עשר שנים שבהן להקת הנוער הייצוגית מפגשים ברכס לא העלתה מופע חדש, בשבוע הבא תתקיים הבכורה של המופע "ללא מסיכות" שיעסוק בדילמות של נערים ונערות בגיל ההתבגרות. בלהקה חברים השנה 30 בני נוער מבתי הספר התיכוניים בחיפה, שזוכים לליווי מוזיקלי מקצועי צמוד

פורסם בתאריך: 8.3.23 13:32

לאחר עשר שנים שבהן לא התקיימה פרמיירה של להקת הנוער הייצוגית מפגשים ברכס, בשבוע הבא תתקיים הבכורה של המופע "ללא מסיכות", שיעסוק בדילמות של נערים ונערות בגיל ההתבגרות.

במפגשים ברכס – להקת הנוער הייצוגית של עיריית חיפה שהוקמה בשנת 1986 – היו חברים במשך השנים מאות בני נוער שהמשיכו את דרכם האמנותית בלהקות הצבאיות של צה"ל. חברי הלהקה אף הופיעו בראשית דרכה בתוכנית הטלוויזיה המיתולוגית "זהו זה".

השנה, לאחר עשר שנים שבהן הלהקה לא העלתה מופע חדש, החליטה העירייה להחזר אותה לבמה, ובשבוע הבא – ב-13 וב-14 במרץ – תופיע הלהקה באולם קריגר עם המחזמר "ללא מסיכות" בבימויו של אריאל קוזלובסקי ובכוריאוגרפיה של אור בן לולו. המחזמר הקומי מציג דילמות מרכזיות של נערים ונערות בגיל ההתבגרות, ובהן יחסי אהבה, לחץ חברתי, בחירה אישית, התמודדות עם מוסכמות החברה וכוחן של רשתות חברתיות.

 

 

בלהקת מפגשים ברכס חברים השנה 30 בני נוער בגילאי 18-15 מבתי הספר התיכוניים בחיפה. חברי הלהקה זוכים לליווי מוזיקלי מקצועי צמוד של הלל שטרית, ולפעילות אשר שמה דגש על הקניית ערכים, למידת אחריות, התמדה, מנהיגות והעצמה אישית בניהולה של אושרת שחר.

ממינהל החינוך בעירייה נמסר: "אמנות הבמה היא כלי מצוין לביטוי ולפיתוח של שיח מעמיק ולהתבוננות פנימית של בני הנוער, בשפתם ובאופן יצירתי וחווייתי. להקת מפגשים ברכס מצליחה לפשט תהליכים מורכבים ומשמעותיים שמעסיקים בני נוער בגיל ההתבגרות באופן שמעודד אותם לפתח חשיבה רחבה יותר ולהבין כי הנושאים שמטרידים אותם הם אינם נחלתם בלבד וכי הם אינם בודדים בתהליך ההתבגרות".

 

מופע של להקת מפגשים ברכס (צילום: מפגשים ברכס)

מופע של להקת מפגשים ברכס (צילום: מפגשים ברכס)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר