העיר התחתית (צילום: ניר בלזיצקי, דוברות עיריית חיפה)
העיר התחתית (צילום: ניר בלזיצקי, דוברות עיריית חיפה)

בקרוב: תערוכת צילומים תוצג ברחובות חיפה

התערוכה, שאותה יזם אגף הדוברות בעיריית חיפה ואשר תציג את יופיו של הרחוב החיפאי ואת המרקם האנושי של חיפה, תיפתח בחודש מאי. קול קורא שפרסמה העירייה מזמין צלמים לשלוח את צילומי הרחוב שלהם עד 30 במרץ, והצילומים שיופיעו בתערוכה ייבחרו על ידי ועדה מקצועית שתתכנס בחודש אפריל

פורסם בתאריך: 12.3.23 11:32

עיריית חיפה תציג תערוכת צילומים חדשה שתעלה בקרוב ברחובות העיר. התערוכה, שאותה יזם אגף הדוברות בעירייה, תציג את יופיו של הרחוב החיפאי ואת המרקם האנושי של חיפה.

התערוכה תיפתח במהלך חודש מאי, וקול קורא שפורסם היום (ראשון) מזמין צלמים לשלוח את צילומי הרחוב שלהם עד 30 במרץ. הצילומים שיופיעו בתערוכה ייבחרו על ידי ועדה מקצועית שתתכנס במהלך חודש אפריל.

 

 

מנהל אגף הדוברות אלירן טל: "באגף הדוברות אנחנו פועלים רבות להידוק תחושת הגאווה של החיפאים לעיר הנפלאה והיפה שלנו. אנו מזמינים אתכם, צלמי העיר המוכשרים – חובבנים ומקצוענים כאחד – לשלוח אלינו את הצילומים שלכם ולהשתתף בתערוכה".

 

ואדי ניסנאס (צילום: ניר בלזיצקי, דוברות עיריית חיפה)

ואדי ניסנאס (צילום: ניר בלזיצקי, דוברות עיריית חיפה)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. פאתט

    קבלו את אלירן טל, דובר עיריית חיפה. הפודל של קליש שעליו נטען שזכה בתפקיד הדובר לא בשל כישוריו המקצועיים אלא כי ליקק לנחשון ולקליש. ועכשיו תשמעו סיפור: דוברות עיריית חיפה הציעה ליואב איתיאל, כתב וואלה בחיפה, את הידיעה המרעישה הבאה: מציל הציל אישה מטביעה באחד מחופי חיפה. אלא מה, עיריית חיפה התנתה את פרסום האייטם על טביעת האישה בהכנסת ציטוט של ראשת העיר עינת קליש, וזאת למרות שקליש לא היתה מי שהצילה את האישה מטביעה, ולמעשה, לא היה לה שום קשר למקרה. איתיאל סבר כי מדובר בהתנהלות בעייתית של הדוברות וכך כתב בחשבון הטוויטר שלו: "​בעיריית חיפה מתנים העברה של ידיעה על הצלת אישה בחוף הים בהכנסת ציטוט של ראשת העיר. שתתבייש". הנזיפה של איתיאל הכעיסה את דובר עיריית חיפה, אלירן טל, שהשאיר לאיתיאל הודעה זועמת, בה גידף אותו, כינה אותו "פאתט", איים ששוחח עליו עם מעסיקיו והודיע לו שדוברות עיריית חיפה מנתקת איתו קשר ולא תענה לו יותר. וזו לשון ההודעה שהשאיר אלירן טל לאיתיאל: ״אני חושב שאתה זה שצריך להתבייש כי אם דובר מדבר איתך אז יש חיסיון גם על שיחה של אוף רקורד ושיחה שבה סוגרים עניינים ואתה צריך לדעת את זה ולא להוציא החוצה. תתבייש. זקנתך מביישת. גם העורכים שלך חושבים שאתה כבר פאתט. אם תדבר איתם הם יגידו לך את זה אולי, כי לי הם אומרים את זה. אתה פשוט איבדת את זה לגמרי. אז אנחנו ניתקנו איתך כל קשר ולא רוצים לדבר איתך יותר ואל תיפנה אלינו גם". תגובתו של איתיאל: ״אני חושב שהדברים שלו הם לא אמת והם גם בזויים, הם לא ראויים לאף עובד ציבור… להגיד למישהו שזקנתו מביישת? זו כוחניות שנועדה פשוט להרתיע ולאלף עיתונאים. לעשות דה-לגיטימציה לביקורת. השיחה עם הדוברות לא היתה שיחת אוף רקורד בשום שלב. וממילא, קליש מחרימה אותי, כנראה משום שסיקרתי את הרשעתה בזמנו בעבירות תכנון ובנייה.״ ובכן, זה אלירן טל, דובר עיריית חיפה. תשפטו אתם מי כאן הפאתט. עצוב שככה נראית חבורת הפאתטים שסובבת את קליש. חיפה סובלת מבעיות קשות של הזנחה, אלימות, לכלוך וחזירים אבל העיקר שהדובר אלירן טל מתעסק בתערוכת צילומים. פאתט, כבר אמרנו? (הסיפור המלא פורסם בעין השביעית בתאריך 01.01.2023)

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר