זיו רובינשטיין והממשיכים (צילום: אילנית תורג'מן)
זיו רובינשטיין והממשיכים (צילום: אילנית תורג'מן)

לילה של כוכבים: מופע הוקרה לגדולי המוזיקה הישראלית 

המופע חולק כבוד לקלאסיקות של צביקה פיק, שמוליק קראוס, יצחק קלפטר, עופרה חזה, יגאל בשן, אהובה עוזרי, עוזי חיטמן, גבי שושן ועוד. במופע, שיתקיים ב-27 במרץ באודיטוריום חיפה, ישתתפו הרכב הרוק זיו רובינשטיין והממשיכים, תזמורת האופרה הקאמרית, הדר לי ועדאל קורשוב

פורסם בתאריך: 13.3.23 09:19

האופרה הקאמרית הישראלית מציינת 75 שנות להיטים ישראלים עם "לילה של כוכבים" – מופע רוק סימפוני וערב הוקרה לגדולי המוזיקה הישראלית.

המופע יתקיים ב-27 במרץ באודיטוריום חיפה, והוא יחלוק כבוד לקלאסיקות של צביקה פיק, שמוליק קראוס, יצחק קלפטר, עופרה חזה, יגאל בשן, אהובה עוזרי, עוזי חיטמן, גבי שושן ועוד.

 

האופרה הקאמרית הישראלית (צילום: ירון אמיתי)

האופרה הקאמרית הישראלית (צילום: ירון אמיתי)

 

 

במופע ישתתפו הרכב הרוק זיו רובינשטיין והממשיכים (הממשיכים: יובל ליבליך בגיטרה, איש להקת גן חיות ניר סגל שתופף עם צביקה פיק, אלדד סומנר מהברירה הטבעית על הבס וניב חובב משליחי הבלוז על הקלידים), תזמורת האופרה הקאמרית, הדר לי שכיכבה בתוכנית "אקס פקטור" ועדאל קורשוב שהופיעה כילדה ב"בית הספר למוזיקה". על המופע ינצח מרק וולך, שהרפרטואר שלו כולל יצירות מכל הסגנונות – החל מהבארוק ועד למוזיקה עכשווית. וולך מתמחה במוזיקה יהודית וישראלית, והוא יוצר תוכניות לפסטיבלים ולאירועי מוזיקה בינלאומיים. על התזמורים אמונה המתזמרת הבינלאומית אנה סגל, שתזמוריה מנוגנים בארצות הברית, שם היא הגיעה עד לתזמור מופע הפתיחה של הסופרבול – גדול אירועי הספורט בעולם. כמו כן, אופרות פרי יצירתה עולות בימים אלו על הבמות בצרפת ובאיטליה. 

"הרעיון מאחורי 'לילה של כוכבים' הוא הומאז' למוזיקאים שיצירותיהם מהוות את פסקול חיינו", אומר רובינשטיין, "אני חושב שלכל מוזיקאי יש חובה לאותם המוזיקאים שגרמו לו ליצור, לכתוב ולהלחין. הרי כולנו אוסף של השפעות. אלו המוזיקאים שגדלתי עליהם ואשר להם האזנו בבית. חשוב לי להעביר את המוזיקה המעולה הלאה גם לדורות הבאים, ולתת להם את המקום הכי גדול ומכובד".

אודיטוריום חיפה, 27 במרץ, שעה 20:00. כרטיסים החל מ-129 שקל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר