ניקולאי לוגנסקי (צילום: Nikita Larionov Philharmonia of Krasnoyarsk)
ניקולאי לוגנסקי (צילום: Nikita Larionov Philharmonia of Krasnoyarsk)

ניקולאי לוגנסקי, מבכירי הפסנתרנים בעולם, יהיה אורח הסימפונית

התזמורת הסימפונית חיפה, בניצוחו של מנהלה המוזיקלי מאסטרו יואל לוי, תבצע עם ניקולאי לוגנסקי שני קונצרטים במסגרת הסדרה הקלאסית ותנגן את הקונצ'רטו לפסנתר מס' 3 מאת רחמנינוב ואת הסימפוניה מס' 5 מאת מאהלר

פורסם בתאריך: 23.4.23 15:11

התזמורת הסימפונית חיפה תארח את הפסנתרן הבינלאומי הנודע ניקולאי לוגנסקי, שנחשב לאחד מבכירי הפסנתרנים בעולם ואשר יהיה הסולן בשני קונצרטים במסגרת הסדרה הקלאסית לעונת 2023-2022. על התזמורת ינצח מנהלה המוזיקלי מאסטרו יואל לוי, והיא תבצע את הקונצ'רטו לפסנתר מס' 3 מאת רחמנינוב ואת הסימפוניה מס' 5 מאת מאהלר – מהיצירות הקאנוניות ברפרטואר הקלאסי במאה ה-20.

לוגנסקי (51), שיופיע לראשונה עם התזמורת הסימפונית חיפה, הוא פסנתרן מעוטר שזכה בתחרויות בינלאומיות לאורך השנים. בשנת 2013 הוא קיבל את האות אמן מכובד של הפדרציה הרוסית – מהעיטורים הגבוהים ביותר המוענקים לאנשי תרבות ברוסיה. הוא משתף פעולה דרך קבע עם התזמורות הסימפוניות המובילות בצרפת, בגרמניה, ביפן, בהולנד ובארצות הברית, והופיע על הבמות הנחשבות ביותר, ובהן הקונסרבטוריון של מוסקבה, האולם הפילהרמוני של סנט פטרסבורג, אולם הקונצרטים ע"ש צ'ייקובסקי, הקונצרטבחאו באמסטרדם, התיאטרון בשאנז אליזה בפריז, המוצרטיאום בזלצבורג, האודיטוריום פארקו דה לה מוסיקה ברומא, האולם הגדול של הפילהרמונית של ברלין, הסאנטורי הול בטוקיו, הרויאל אלברט הול בלונדון והקונצרטהאוס והמוזיק-ורהיין בוינה.        

 

 

לוי יתחיל את עונתו השנייה בתפקיד. הוא שימש המנצח הראשי של תזמורת רשות השידור הקוריאנית, המנהל המוזיקלי והמנצח הראשי בתזמורת הסימפונית של אטלנטה והמנצח האורח הראשי של התזמורת הפילהרמונית הישראלית. כמו כן הוא היה המנצח הראשי של תזמורת רדיו פלנדריה והמנצח הראשי של התזמורת הלאומית הצרפתית איל-דה-פראנס בפריז במשך שבע שנים. עם התזמורות שעליהן ניצח נמנות הקונצרטהאוס של ברלין, הסימפונית של בוסטון, הסימפונית של בודפשט, הסימפונית של שיקגו, תזמורת קליבלנד, תזמורת קופנהגן, הפילהרמונית של לונדון, הפילהרמונית של לוס אנג'לס, הפילהרמונית של פראג והסימפונית הלאומית של ארצות הברית.

אודיטוריום חיפה, ראשון ושני, 30 באפריל ו-1 במאי, בשעה 20:00. המחיר לכרטיס: 175 שקל (המחיר לגמלאי: 129 שקל)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר