קיארה גאלאנה (צילום: Foto TGcom24)
קיארה גאלאנה (צילום: Foto TGcom24)

הביג בנד תארח את הזמרת האיטלקייה קיארה גאלאנה

תזמורת הג'אז של התזמורת הסימפונית חיפה תארח את הזמרת קיארה גאלאנה הידועה בכינויה ABA, שפרצה לתודעה לפני עשור בגרסה האיטלקית של "אקס פקטור". לאחר החשיפה הטלוויזיונית, גאלאנה הוזמנה להנחות ולשפוט בתוכנית, והיא מופיעה על הבמות החשובות באיטליה

פורסם בתאריך: 16.5.23 08:36

במסגרת סדרת "ביג בנד חיפה" תארח התזמורת הסימפונית חיפה את הזמרת האיטלקייה הנודעת קיארה גאלאנה הידועה בשם הבמה ABA, אשר פרצה לתודעה עם השתתפותה בתוכנית הטלוויזיה "אקס פקטור" באיטליה לפני עשור. קולה החם והעשיר קנה את לב הקהל כשהיא ביצעה לבקשת המנטור שלה את שירו של ברט בכרך "Close to You".

קיארה, שגדלה בפאדובה, למדה מוזיקה מגיל 14 ושילבה לימודי מוזיקה עם לימודי שיווק ועסקים. בהמשך היא התקבלה למקהלת SUMMERTIME – מקהלת הגוספל הידועה ביותר באיטליה. לאחר ביצוע שלה לשיר "I put a spell on you" היא התקבלה ל"אקס פקטור", ובעקבות השתתפותה בתחרות היא הוזמנה להופיע בטלוויזיה ואף להנחות ולשפוט בתוכנית.

 

 

גאלאנה מופיעה על הבמות החשובות באיטליה, ועם האמנים שעמם היא שרה נמנים מריו ביונדי, ג'רמיין פול, צ'צ'ה רוג'ר ואחרים. בשנת 2017 יצא לאור אלבום הסולו הראשון שלה "OXYGEN", ובו יצירות מקוריות בלבד.

אולם קריגר, רחוב אליהו חכים 6. שלישי, 30 במאי, שעה 20:00. המחיר לכרטיס: 135 שקל (מחיר לזכאי הנחה ולגמלאי: 99 שקל)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר