משתתפות "דראג בסלון"
משתתפות "דראג בסלון"

"דראג בסלון" חוגג חמש שנים

ביום שלישי יחגוג ליין "דראג בסלון" חמש שנים להיווסדו בערב חגיגי עם נאמברים חדשים ומפתיעים, עם מתנה לכל משתתף, עם הגרלה נושאת פרסים ועם אורח מיוחד - FKA ANTON. על הבמה יופיעו זוהרה פלטינום, מאמא דה לה סמאללה וניקול דיכפין

פורסם בתאריך: 21.5.23 08:15

ליין "דראג בסלון" חוגג חמש שנים להיווסדו בערב חגיגי עם נאמברים חדשים ומפתיעים, עם מתנה לכל משתתף, עם הגרלה נושאת פרסים ועם אורח מיוחד – FKA ANTON – כאשר על הבמה יופיעו זוהרה פלטינום, מאמא דה לה סמאללה וניקול דיכפין. גם אמן החושים דור רמון יופיע, כי אין יום הולדת ללא קוסם.

"אנחנו מרימות ביחד כבר חמש שנים", אומר אסף שחר אשר ידוע כניקול דיכפין, "אנחנו מתרגשות וקצת לא מאמינות שההרכב שלנו כבר בן 5. חמש שנים של צחוקים, נצנצים, מוזיקה, חברות טובה, דרמה, מייקאפ ובעיקר קהל שמגיע שוב ושוב לערבים בלתי נשכחים".

 

 

שחר הוא ממציא הליין, והרעיון לקיים ערבי דראג חדשניים ומהפכניים התגבש אצלו במטרה להנגיש את הדראג לאוכלוסיות שפחות מגיעות למועדונים ולמסיבות, ובשל כך הן חשופות פחות לז’אנר. לדבריו, רבים מחבריו לא הגיעו להופעות שלו, גם בשל אילוצים של משפחה וילדים וגם משום שכמעט כל ההופעות מתקיימות במסגרת מסיבות והדבר לא התאים להם. הרעיון היה להוציא את הדראג אל האור, תרתי משמע – גם להציג אותו וגם להוציא אותו מהחושך של המועדונים האפלוליים. שחר חשב על הופעה במקום קרוב, מוכר ואינטימי, בכל פעם בסלון של מישהו אחר, בהשתתפות של כ-45 אנשים באווירה אחרת ועם חשיפה שונה לדראג, כלומר מפגש חברתי-קהילתי בשעת ערב סבירה באווירה קלילה ונעימה.

"רציתי לקרב את אמנות הדראג לקהל הרחב שפחות מכיר את הז’אנר, ובכך לקרב בין אוכלוסיות שונות", הוא מסביר, "להיות להטב”ק זה גם להפוך את הזר למוכר, להפיג את החשש מפני השונה ובעיקר לשמוח איתו בחגיגה של חריגה. ועובדה – זה תפס. אנחנו חוגגות יום הולדת 5 בהמשך ישיר לחגיגות חודש הגאוה".

"דראג בסלון", הסטודיו – תיאטרון ובית ספר למשחק, שדרות הנשיא 142. שלישי, 11 ביולי, שעה 21:00. לחצו כאן להזמנת כרטיסים.

 

כרזת הליין "דראג בסלון" שחוגג 5 שנים

כרזת הליין "דראג בסלון"

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר