סטודיו פתוח באירוע "שפה פתוחה" (צילום: עידו מרקוס)
סטודיו פתוח באירוע "שפה פתוחה" (צילום: עידו מרקוס)

"שפה פתוחה": סופ"ש של אמנות ומילה

כחלק מאירועי חודש הקריאה יפתחו אמני פרויקט הסטודיאות את חללי הסטודיו שלהם ויארחו יוצרים מתחום השפה בסוף שבוע של אמנות ומילה שיתקיים ב-10-8 ביוני בשלושה מוקדים - חמישי בפיאצה שפירא בהדר, שישי ברחוב העצמאות בעיר התחתית ושבת ברחוב ח'ורי. הכניסה לכל האירועים ללא תשלום

פורסם בתאריך: 30.5.23 10:05

"שפה פתוחה" – סוף שבוע של אמנות ומילה בחללי סטודיו – יתקיים בימים חמישי-שבת, 10-8 ביוני. כחלק מאירועי חודש הקריאה יפתחו האמנים המשתתפים בפרויקט את חללי הסטודיו שלהם ויארחו יוצרים מתחום השפה. הכניסה לכל האירועים ללא תשלום.

פרויקט סטודיאות, שמעניק חללי סטודיו ל-16 יוצרים, מקיים אירועי סטודיו פתוח בכל חצי שנה. האירועים מתקיימים בשלושה מתחמים שונים, כאשר האמנים משתפים פעולה עם יוצרים ומקיימים אירועי מכירה של אמנות. במהלך חודש יוני, כחלק מחודש הקריאה, האירועים יקיימו בשיתוף עם יוצרים מתחום המילה.

 

שפה פתוחה, כרזת הפסטיבל

כרזת אירועי "שפה פתוחה"

 

חמישי: פיאצה שפירא 16

במה פתוחה של משוררים מחיפה והסביבה. קונדה ולהאור – מסע מוזיקלי של תפילה וגרוב, בין פיוט להיפ הופ וספוקן וורד; הקרנת עבודות טקסט-וידאו; מכירת פרינטים ועבודות של אמניות הפיאצה Bella, teoma, לירון אוחיון ופולי בלום; והתערוכה "שבאב" של רעי רביב שתוצג בשפירא 15.

חמישי, 8 ביוני, בשעות 21:00-19:00.

שישי: רחוב העצמאות

“בנשימה אחת” – אגדה ברהמינית שמתרחשת בחיפה ומתגלגלת בין ההר לים. טקסט, קריאה ומוזיקה: יגאל מירטנבאום.

העצמאות 1, שישי, 9 ביוני, מופע ראשון בשעה 11:30, מופע שני בשעה 13:00.

שחר דור – סטודיו פתוח; רועי כהן – סטודיו פתוח. עבודת טקסט חדשה ב-one piece – גלריית חלון שפונה אל הרחוב; גלריה אבשלום – התערוכה "Raw Matrix" שבה מציגות אלינה ברובינה, אירינה פולונסקי וניקה רובינשטיין; עידו מרקוס – סטודיו פתוח. המשוררת מיטל נסים ועידו מרקוס – "בטיפול", דיאלוג פרפורמטיבי (בשעה 12:00, כניסה מרחוב הנמל 11).

העצמאות 13-11, שישי, 9 ביוני, בין השעות 14:00-11:00.

תיאטרון גלם – חזרה מוזיקלית ופטפוט פתוח. צבי פטרקובסקי ויוני טל בקטעים ושיחה מתוך "הרי תות שוקו בַּאפְלָה" (תרגום חופשי של “Big rock candy mountains") – מערבון מוזיקלי-קומי לילדים.

העצמאות 23, שישי, 9 ביוני, בשעות 14:00-11:00.

 

 

שבת: ח’ורי 17

מקום לשירה בשיתוף עם סטודיו Agarita – “ורד הוא ורד הוא ורד הוא ורד”. ערב שירה בעקבות החומר של השפה. מנחה: עמית בן עמי. משתתפים: נעה שחם, ליהיא רבינוביץ', יונדב פרידמן ויונתן לוי; הדפסי רשת בלייב על תיקים; סטודיו Yarnatak – איור חי. יצירה בהתהוות של חוטי צמר לבן טבול במים צבעוניים.

ח'ורי 17, שבת, 10 ביוני, בשעות 21:00-18:00

 

סטודיו Agarita (צילום: יגור אדמוביץ)

סטודיו Agarita (צילום: יגור אדמוביץ)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר