מאסטרו יואל לוי (צילום: KBS)
מאסטרו יואל לוי (צילום: KBS)

הסימפונית חיפה סוגרת עונה עם "לה טראוויאטה" 

את הקונצרט המבוים של "לה טראוויאטה" מביימת יוליה פבזנר והמנצח בקונצרט הוא היועץ המוזיקלי והמנצח הראשי של התזמורת הסימפונית יואל לוי. בקונצרט ישתתפו מקהלת בת שיר בניצוחה של טלי ויסמן וסולנים מהארץ ומחו"ל. מאחורי התזמורת והמקהלה יוצבו מסכים שעליהם יוקרנו קטעי וידאו ארט

פורסם בתאריך: 9.7.23 11:41

התזמורת הסימפונית חיפה תסיים את עונת המנויים 2023-2022 עם קונצרט מיוחד במסגרת סדרת האופרה חיפה. התזמורת תקיים קונצרט מבוים של האופרה "לה טראוויאטה" מאת ורדי, בניצוחו של היועץ המוזיקלי והמנצח הראשי של התזמורת יואל לוי, בבימויה של יוליה פבזנר ובהשתתפותם של מקהלת בת שיר בניצוחה של טלי ויסמן וסולנים מהארץ ומחו"ל. הקונצרט מבוים כאשר מאחורי התזמורת והמקהלה יוצבו מסכים שעליהם יוקרנו קטעי וידאו ארט, והסולנים בלבוש קונצרטנטי ינועו בקדמת הבמה ובצדיה. הביצוע ילווה בכתוביות.

פבזנר היא מבמאי האופרה המוערכים בישראל שעבדה עם הבמאים הבכירים בעולם, ובהם דייוויד פאונטני, דייוויד אולדן ופרנצ'סקה זמבלו. האופרה "אף" מאת שוסטקוביץ' שביימה פבזנר באופרה של בוסטון ב-2009 זכתה בתואר Best of Boston מטעם העיתון "Boston Globe" ונכללה ברשימת עשרת אירועי התרבות החשובים של אותה השנה בכתב העת היוקרתי "Opera News". היא ביימה אופרות בישראל, בארצות הברית, באיטליה, בשווייץ, בצרפת, בצ'כיה, ביוון וברוסיה, שימשה הבמאית של כיתת האופרה בבית הספר למוזיקה ע"ש בוכמן מהטה באוניברסיטת תל אביב, ולימדה כיתות אמן באופרה של יוסטון, בבית הספר הבינלאומי במוסקבה, בסדנת האופרה של תל אביב ובאופרה סטודיו.

 

 

לוי משמש היועץ המוזיקלי והמנצח הראשי של הסימפונית. הוא היה כמנצח הראשי של תזמורת רשות השידור הקוריאנית, המנהל המוזיקלי והמנצח הראשי בתזמורת הסימפונית של אטלנטה והמנצח האורח הראשי של התזמורת הפילהרמונית הישראלית. כמו כן הוא היה מנצח הראשי של תזמורת רדיו פלנדריה ושל התזמורת הלאומית הצרפתית איל דה פראנס בפריז במשך שבע שנים. עם התזמורות שעליהן הוא ניצח נמנות הקונצרטהאוס של ברלין, הסימפונית של בוסטון, הסימפונית של בודפשט, הסימפונית של שיקגו, תזמורת קליבלנד, תזמורת קופנהגן, הפילהרמונית של לונדון, הפילהרמונית של לוס אנג'לס, הפילהרמונית של פראג והסימפונית הלאומית של ארצות הברית.

הסולנים בקונצרט יהיו אולגה סנדרסקי כוויולטה, אלסנדרו אסקובר כאלפרדו גרמונט, מיכאל דאיקוב כג'ורג'יו גרמונט, מאיה סייג כפלורה, אורית גבריאל כאנינה, רון זילברשטיין כגסטון, נח בריגר כברון דופול, גבי לובנהיים כמרקיז דאובני, יורי קיסין כד"ר גרנוויך וסטס דוידוב כג'וזפה.

אודיטוריום חיפה, ראשון ושני, 30 ו-31 ביולי, שעה 20:00. מחיר לכרטיס: 295-230 שקל (מחיר לגמלאי: 230-170 שקל).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר