ג'וני דפ כלואי ה-15 בסרט "ז'אן דו בארי" (צילום: יח"צ)
ג'וני דפ כלואי ה-15 בסרט "ז'אן דו בארי" (צילום: יח"צ)

עכשיו מותר לגלות: ג'וני דפ יפתח את פסטיבל הסרטים   

סרט הפתיחה המדובר של פסטיבל קאן 2023 "ז'אן דו בארי" יפתח גם את המהדורה ה-39 של פסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה 2023, ובו מגלם ג'וני דפ את המלך לואי ה-15. ההקרנה החגיגית תתקיים במעמד במאית הסרט והשחקנית הראשית מייוון והשחקנית והמפיקה מארין בוקה

פורסם בתאריך: 5.9.23 08:35

ג'וני דפ מככב בסרט הפתיחה של פסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-39. בסרט "ז'אן דו בארי" מגלם דפ את המלך לואי ה-15. הסרט הוא דרמה תקופתית על אשה שהצליחה לשנות את העולם ולהיכנס לדפי ההיסטוריה, כאשר את התפקיד הראשי הנשי משחקת השחקנית הצרפתייה מייוון (Maiwenn), שאף ביימה את הסרט ותגיע להקרנה החגיגית ביחד עם השחקנית והמפיקה מארין בוקה.

ז'אן, צעירה שנולדה למשפחה ממעמד נמוך, הופכת לפילגשו של הרוזן דו בארי ועוברת לגור עמו. הוא מציג אותה למלך לואי ה-15 בניסיון להתקרב לארמון המלוכה ולכסף ולכוח שמתלווים אליו. בשביל ז'אן והמלך זו אהבה ממבט ראשון, ודרכה מגלה מחדש המלך הנרגן והעייף את טעם החיים, והיא במהרה הופכת להיות האשה המועדפת עליו.  

 

 

מייוון – במאית, שחקנית ותסריטאית צרפתייה – החלה לשחק בסרטים כבר בגיל 4. אחרי קריירה קולנועית ענפה כשחקנית, סרטה הראשון באורך מלא כבמאית "Forgive Me" משנת 2006 הציג את נטייתה לעסוק במערכות יחסים סבוכות ולא מתפקדות ואת אהבתה לשלב בין צורות בדיוניות ודוקומנטריות. הקולנוע של מייוון הוא משוחרר ואנרגטי, ומבוסס לעתים על אלתורים ועל מפגשים ספונטניים בין שחקנים. בתוך כך היא ממשיכה להיות אחת השחקניות המוערכות של הקולנוע הצרפתי.

סרטה "ז'אן דו בארי" פתח את פסטיבל קאן, ובו היא ביימה לראשונה דרמה תקופתית. כמה מסרטיה הקודמים כמו "פוליס" (2011) ו"מלך שלי" (2015) הוקרנו גם הם בפסטיבל קאן וזכו בפרסים רבים ברחבי העולם. "פוליס", זוכה פרס חבר השופטים בקאן וסרטה המצליח ביותר של מייוון, יוקרן גם הוא במסגרת פסטיבל הסרטים בנוכחותה. 

 

ג'וני דפ ומיוון בסרט "ז'אן דו בארי" (צילום: יח"צ)

ג'וני דפ ומייוון בסרט "ז'אן דו בארי" (צילום: יח"צ)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בקיצור לא ז'וני דפ פותח את הפסטיבל בכבודו ובעצמו כמו שמציגים זאת בכותרת אלא הסרט שלו יוקרן ראשון. אם אפשר לדייק בכותרות כי אני עוד שניה גם מוחקת את כלבו חיפה מהפיד שלי. ואני לא היחידה שמפריע לה שמסלפים עובדות בעיתונות. יש יותר מידי מושחתים בעיתונות שלא עושים את תפקידם להעביר עובדות מדוייקות לציבור אלא מה שיימשוך יותר אנשים. וזו לא המהות האמיתית המקורות של העיתונות במדינה דמוקרטית. בושה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר