ווקה פיפל (צילום: כפיר בולטין)
ווקה פיפל (צילום: כפיר בולטין)

החייזרים נוחתים בחיפה: ווקה פיפל בסיבוב הופעות קוסמי

קחו לעצמכם שעה וחצי של אסקפיזם, הרמוניות קוליות, שימוש באמנויות הא-קפלה והביט בוקס, הומור משובח בשיתוף עם הקהל ווידאו ארט חדשני, במופע משודרג של הווקה פיפל שיתקיים ב-11 באפריל באודיטוריום. ליאור כלפון: "אחרי 12 שנים של ווקה פיפל, מרגש לעלות עם מופע חדש"

פורסם בתאריך: 27.3.24 10:18

הווקה פיפל, שנחשב למופע הישראלי המצליח בעולם, חוזר לחיפה. המופע משלב שירת א-קפלה עכשווית, אמנות הביט בוקס וקולות תופים, חצוצרות, גיטרות וכלי נגינה נוספים, אשר יוצרים חגיגה מוזיקלית מלהיבה ויוצאת דופן, וכל זאת באמצעות הפה בלבד וללא אף כלי נגינה. 

לאחר סיבוב הופעות בינלאומי ענק באירופה ובדרום אמריקה, עכשיו הם כאן עם יותר מ-100 להיטי ענק בביצועים וירטואוזיים, עם הומור חייזרי קורע ועם מדריך טיולים אינטר-גלקטי אחד. 

החייזרים המוכשרים שנחתו בכדור הארץ לפני יותר מעשור מנסים לחזור אל כוכב ווקה, כשעל הסיפון נוסע אנושי שכמעט ומשבש הכל. מסע השיבה הביתה של הווקה פיפל הוא חוויה מוזיקלית מעולם אחר, עם ביצועים מלהיבים לשירים מוכרים מכל הזמנים של גדולי המבצעים, ובהם אלטון ג'ון, ביונסה, סטיבי וונדר וברונו מארס.

 

 

המופע החדש, בבימוים של אודי גוטשלק ויותם קושניר ובניהולו המוזיקלי של שי פישמן, כולל אלמנטים קומיים שטרם נראו, הפעלות ושיתוף קהל, ומוזיקה מוכרת בעיבוד חדשני. הווקה פיפל הופיעו ב 42 מדינות בעולם, על 842 במות שונות מטוקיו ועד ברודווי, השתתפו בפסטיבלים מובילים כמו פסטיבל אדינבורו והופיעו בתוכניות הטלוויזיה הנצפות בעולם ובהן התוכנית של ג'ימי פאלון בארצות הברית. ההרכב גם זכה בפרס לורטל היוקרתי לחוויה התיאטרלית של השנה בניו יורק.

הכותב הראשי ליאור כלפון: "אחרי 12 שנים של ווקה פיפל, מרגש לעלות עם מופע חדש. מדהים לגלות כיצד קהל ברחבי העולם מקבל אותו בהתלהבות – זה לא מובן מאליו ועל כך אני מודה".

אודיטוריום, שדרות הנשיא 138. 11 באפריל, שעה 20:30. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

 

החייזרים של ווקה פיפל (צילום: כפיר בולטין)

החייזרים של ווקה פיפל (צילום: כפיר בולטין)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר