זמרת האופרה ולרי ספה (צילום: ג'י אם ארט אנד מיוזיק)
זמרת האופרה ולרי ספה (צילום: ג'י אם ארט אנד מיוזיק)

זמרים בעלי שם עולמי יצטרפו לסימפונית חיפה באופרה "טוסקה"

זמרי אופרה בעלי מוניטין בינלאומיים, שהופיעו ב"לה סקאלה" במילאנו, בפלרמו, בוורונה בודויטשה אופרה ברלין יופיעו לראשונה בהפקה מלאה עם הסימפונית חיפה באופרה המפורסמת "טוסקה" בניצוחו של מאסטרו יואל לוי. ב-26-25 ביולי 2021 באודיטוריום חיפה

פורסם בתאריך: 12.7.21 12:06

התזמורת הסימפונית חיפה, תעלה לראשונה בחיפה בהפקה בימתית, את האופרה "טוסקה", שבה התפקידים הראשיים יבוצעו על ידי זמרים בעלי מוניטין בינלאומיים, המופיעים בבתי האופרה החשובים בעולם כמו לה סקאלה במילאנו, אליהם יצטרפו זמרי אופרה ידועי שם מהארץ. כל זאת בניצוח של מאסטרו יואל לוי, היועץ המוזיקלי הראשי של התזמורת, שהופיע על הבמות הגדולות בעולם.

באופרה של הסימפונית חיפה ייעשה שימוש בהקרנות על מסכי ענק, תפאורה מלאה ויוצג תרגום לעברית. על האופרה ינצח המאסטרו יואל לוי, מנצח אופרות בינלאומיות שהופיע על הבמות הגדולות בעולם. בהפקה יוצאת הדופן תשתתף הזמרת האיטלקייה, ולריה ספה (סופרן). ספה מופיעה  בבתי האופרה הידועים באיטליה במילאנו, פלרמו וורונה ובבתי אופרות ידועים ברחבי העולם.

 

 

את תפקיד הטנור – קרוואדוסי ישיר הזמר האיטלקי דניאל פורנאג'יה ששר בלה סקאלה במילאנו, בלה פניצ'ה בוונציה, במג'יו מיוזיקל פיורנטינו, בתיאטרון סן קרלו בנאפולי, בבית האופרה של רומא ססיליה ברומא, בפסטפילסהאוס של באדן-באדן, בפסטיבל אדינבורו, בפסטיבל דה רדיו צרפת של מונפלייה ועוד.

את תפקיד הבריטון – סקרפיה ישיר כריסטוסוף זוסמנסקי, שנחשב לאחר הבריטונים הפולנים הגדולים בדורו. הוא שר בטוסקה באופרה הממלכתית, בפראג ובבית האופרה הלאומי בוורשה, באסטוניה ובדויטשה אופר ברלין.

האופרה "טוֹסְקַה" (Tosca) היא  היא אופרה בשלוש מערכות מאת המלחין ג'אקומו פוצ'יני ללברית מאת לואיג'י איליקה וג'וזפה ג'קוזה המבוססת על הדרמה La Tosca מאת ויקטוריאן סרדו (1900).

האופרה בתמיכת שגרירות איטליה – המכון לתרבות איטליה בחיפה.

אודיטוריום חיפה, 26-25 ביולי, לפרטים והזמנות: 9300*

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר