המדעטק (צילום: מושון תמיר)
המדעטק (צילום: מושון תמיר)

המדעטק יקיים יום מדע פתוח לקהילה

מוזיאון המדע בשיתוף עם משרד המדע והטכנולוגיה יפתח את שעריו לקהילה בחינם ויערוך פעילויות העוסקות בתנועה, ובהן הדגמות באמפי בפארק המדע, סדנאות יצירה מדעית ומיצג שבו המבקרים משפיעים על ההקרנות

פורסם בתאריך: 4.3.18 10:32

המדעטק יקיים ביום חמישי, 15 במרץ, יום מדע פתוח לקהילה שבו יוכל הציבור ליהנות בחינם מהתצוגות ומהמתקנים במוזיאון המדע החיפאי. במסגרת היום הפתוח יתקיימו פעילויות מיוחדות העוסקות בתנועה, שנועדו לחבר את הקהל למדע ולהדגיש את הרלוונטיות שלו לחיי היום יום.

באמפי בפארק המדע יתקיים מופע ריקוד רובוטי בשיתוף עם הקהל ותיערך פעילות שתעסוק במערבולות ובאופן שבו הן נוצרות בטבע באמצעות הדגמות עם אש, עם מים, עם אוויר, עם עם שדה חשמלי ועוד.

בסדנאות השונות יוכלו המשתתפים ליצור כנפיים מסתובבות מנייר שינחתו על הקרקע באיטיות, לצייר באמצעות פנסי לד קטנים ציורים שייקלטו בחשיפה ארוכה במצלמות, לבנות מסלולים מחומרים ומאביזרים שונים שבהם ינועו כדורים, וליצור צעצועי שיווי משקל וגופים מחומרים שונים שירחפו בצורה מאוזנת במנהרת רוח אנכית.

 

 

אטרקציה נוספת ביום המדע היא הנטריקס – חלל דיגיטלי אינטראקטיבי עם מבחר מוצגים אמנותיים טכנולוגיים. כמו כן, המיצג האינטראקטיבי הענק גרוויטי יאפשר למבקרים להשפיע על ההקרנות המוצגות סביבם.

הפעילות ביום המדע הפתוח מתאימה לילדים מגיל 4 ולכל המשפחה, ואין צורך בהרשמה מוקדמת. האירוע נערך בשיתוף עם משרד המדע והטכנולוגיה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר