מתוך הסרט "סיפור אחר" של הבמאי אבי נשר (צילום: מישל אברמוביץ')
מתוך הסרט "סיפור אחר" של הבמאי אבי נשר (צילום: מישל אברמוביץ')

"סיפור אחר" של אבי נשר יפתח את פסטיבל הסרטים בחיפה

סרטו ה-20 במספר של הבמאי אבי נשר, שיגיע מבכורה עולמית בפסטיבל טורונטו, עוסק בצעירה חילונית שמתארסת למוזיקאי שחזר בתשובה. הקרנת הסרט תוקדש ללאון אדרי, אחד ממפיקי הסרט שהלך לעולמו

פורסם בתאריך: 21.8.18 12:00

הסרט שנבחר לפתוח את פסטיבל הסרטים הבין לאומי ה-34 בחיפה הוא "סיפור אחר" של הבמאי אבי נשר. הקרנת הסרט, שיגיע מפרמיירה עולמית בפסטיבל טורונטו בקנדה, תוקדש לזכרו של לאון אדרי, אחד ממפיקי הסרט שהלך לעולמו.

סרטו ה-20 של אבי נשר ("דיזנגוף 99", "סוף העולם שמאלה", "פעם הייתי") עוסק בצעירה חילונית שעוזבת את ביתה ומתארסת למוזיקאי שחזר בתשובה. החלטתה גורמת לסערה במשפחה שמתגייסת כדי לנסות לחבל בנישואים. "זוהי דרמה אנושית מטלטלת המשמשת אספקלריה למציאות החברתית הישראלית הסבוכה על פינותיה האפלות", אומרת המנהלת האמנותית של הפסטיבל פנינה בלייר, "אני מתרגשת לפתוח את הפסטיבל עם סרטו החדש של נשר שהוא אחד מהבמאים החשובים בקולנוע הישראלי".

 

 

בסרט משתתפים השחקנים ג'וי ריגר, ששון גבאי, יובל סגל ומיה דגן. משתתף נוסף הוא המוזיקאי נתן גושן שאף כתב לסרט שמונה שירים מקוריים.

בלייר מזכירה שסרטו הקודם של נשר, "החטאים", נעל את הפסטיבל בחיפה לפני שנתיים: "הפינאלה לוותה במחיאות כפיים סוערות. אדרי ז"ל עמד אז על הבמה נרגש ביחד איתנו. סרט הפתיחה מוקדש לתרומה שלו לקולנוע הישראלי".

הפסטיבל ייפתח במוצאי שבת, 22 בספטמבר, באודיטוריום.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר