פסטיבל השרוטים (צילום: אייל לבקוביץ')
פסטיבל השרוטים (צילום: אייל לבקוביץ')

האלטרנטיבה: פסטיבל השרוטים חזר לרחוב מסדה

פסטיבל שרוטים - אירוע התרבות האלטרנטיבי של רחוב מסדה - עושה קאמבק אחרי שנה של היעדרות. במסגרת הפסטיבל יתקיימו הופעות, ערבי שירה ומבצעי מכירה בחנויות ובבתי הקפה של הרחוב

פורסם בתאריך: 26.9.18 10:23

אתמול (שלישי) נפתח ברחוב מסדה פסטיבל השרוטים, אשר מתקיים ברחוב בפעם השלישית אחרי הפסקה של שנה. מארגני פסטיבל התרבות המחתרתי הם בעלי העסקים ברחוב, ומטרותיו הן להוות אלטרנטיבה לפסטיבלים הממוסדים של סוכות בחיפה ולחשוף את הציבור למתרחש ברחוב מהבחינות התרבותית והעסקית.

הפסטיבל יימשך גם היום ומחר, והוא כולל הופעות חיות ואירועים בקפה טיפול ובקפה הפינה. במהלך הפסטיבל מתקיימות מכירת ספרי יד שנייה בחנויות גולדמונד ספרים ומובי דיק ומכירת תקליטים משומשים בהנחה בחנות התקליטים B side.

 

 

הפסטיבל נפתח אתמול בהופעת סולו של הגיטריסט אורן אמיתי בקפה טיפול. במקביל התקיים פאנל מומחים לטיפול בחיות מחמד בחנות במבי.

היום יתקיים בקפה הפינה ערב שירה שבו תארח הסופרת שירה כהן את המשוררת מרגו פארן, את המוזיקאית יעל בירנבאום שתציג תרגומים לשירתו של ולדיסלב שלנגל ואת האמנית והמוזיקאית דנה לין.  בפאב השכונתי The Rabbit Hole (לשעבר המקום של דובי) יציירו ארבע ציירות דיוקנאות של האורחים תמורת 50 שקל לציור ואמני קעקועים יקשטו את הגוף. בפאב הרודיאו ברחוב בלפור יופיע החלילן אלכס קלובר.

ביום חמישי תתקיים בקפה הפינה תערוכה של האמנית נדיה זובנקו והופעה חיה של גיא פורטוגלי. בפאב הרודיאו תופיע הלהקה Fatum Aeternum. במשך שלושת ימי הפסטיבל החנות גולדמונד ספרי יד שנייה תמכור 3,000 ספרי יד שנייה ב-10 שקלים לספר לרגל עשר שנים לקיומה.

ניתן להתעדכן בתכנייה מפורטת של הפסטיבל בעמוד הפייסבוק של פסטיבל השרוטים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר