זקני צפת, ההרכב המקורי (צילום: ורדי כהנא)
זקני צפת, ההרכב המקורי (צילום: ורדי כהנא)

פסטיבל האינדי SoLow חוזר לעיר התחתית

אמנים מוכרים כמו אסתר רדא וזקני צפת והרכבים מחו"ל כמו סופט מון יופיעו במשך יומיים בפסטיבל SoLow. רוב ההופעות ייערכו בשלוש במות שיוקמו בחלל הגדול של רחוב שער פלמר 2. גם השנה יישמרו מחירי הכרטיסים הזולים

פורסם בתאריך: 2.11.18 08:07

פסטיבל האינדי החיפאי חוזר בפעם החמישית, ובפעם השנייה במתכונת SoLow. גם השנה יתקיים הפסטיבל בעיקר בחלל הגדול של שער פלמר 2, וכמו בשנה שעברה הוא יתרכז בבמות שיוקמו בחלל המבנה. נוסף על שלוש הבמות יתקיימו אירועי תקלוט בבר המארס ברחוב הנמל.

הפסטיבל יימשך שני לילות – ב-7 וב-8 בנובמבר – וניתן לרכוש כרטיס לשני ימי הפסטיבל או רק לאחד מהם. מחיר הכרטיס במכירה מוקדמת – 110 שקל ליומיים ו-60 שקל לאחד מהימים. מפיקי הפסטיבל מסבירים שהם מבקשים לשמור על המחיר הנמוך כדי לאפשר חשיפה מירבית להרכבים שיופיעו בו וגם כדי לא להדיר קהל שאינו בעל אמצעים.

רשימת האמנים כוללת מוזיקאים מוכרים כמו אסתר רדא ולהקת זקני צפת 2 שתגיע בהרכב המקורי עם מאור כהן, יובל קיינר, תם מוכיח ואביב פאפו. אמנים מוכרים נוספים הם יהוא ירון והילה רוח שתעלה על הבמה עם רם אוריון בהופעת אורח.

 

 

חוויה אנרגטית במיוחד מצפה למי שיגיע להופעה של גרייט משין – הרכבם של האחים עומר ואבירן חביב שמנגנים מוזיקה עוצמתית, פרועה ומשוחררת. להקת מורחת לאקום – אחת מהמייצגות הוותיקות יחסית של הלייבל פתקית – חוזרת להופיע אחרי תקופה שבה היא לא נראתה על הבמות. האוריונז – הרכב אינסטרומנטלי וירטואוזי ומשעשע – ינגן מוזיקה רקידה עם קריצה.

מאנגליה מגיע דארן קנינגהם, הידוע בכינוי Actress, שלדבריהם של יוזמי הפסטיבל הוא "אחד מהאמנים ומהדי.ג'ייז המסקרנים והפוריים ביותר בימינו, שהוציא מגוון רחב של אלבומים בסגנונות שנעים בין טכנו אבסטרקטי להבלחות R&B ולסימפוניות אמביינט".

להקה נוספת מחו"ל שתופיע בפסטיבל היא סופט מון – להקתו של לואי וסקז שאותה הוא הקים בקליפורניה בשנת 2009. הלהקה הוציאה השנה את אלבומה הרביעי, ומפיקי הפסטיבל מגדירים את סגנונה כ"פוסט פאנק, אינדסטריאל אלקטרוני ושוגייז".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר