פסטיבל "החג של החגים" (צילום: צבי רוגר)
פסטיבל "החג של החגים" (צילום: צבי רוגר)

אירועי החוצות של "החג של החגים" נדחו בגלל מזג האוויר

אירועי פסטיבל "החג של החגים" שהיו אמורים להתקיים בסוף השבוע באוויר הפתוח נדחו לעוד שבועיים. האירועים המתוכננים לשבוע הבא יתקיימו כרגיל אם מזג האוויר לא יהיה סוער. מופע הפתיחה המתוכנן להערב (חמישי) באודיטוריום יתקיים כסדרו

פורסם בתאריך: 6.12.18 15:15

אירועי החוצות של פסטיבל "החג של החגים" שהיו אמורים להתקיים ביום שבת נדחו לעוד שבועיים – 22 בדצמבר. הסיבה: מזג האוויר הסוער הצפוי בשבת. עם זאת, מופע הפתיחה המתוכנן להיום (חמישי) בערב באודיטוריום יתקיים כסדרו.

אסף רון, מנהל בית הגפן – הגוף שמפיק את האירועים: "מזג האוויר הסוער בסוף השבוע לא הותיר לנו הרבה ברירות אלא לדחות את האירועים המתוכננים לעוד שבועיים. בשבת הבאה, 15 בדצמבר, האירועים יתקיימו כרגיל, אלא אם שוב תגיע לחיפה מערכת חורפית נוספת. האירועים היום ומחר יתקיימו כסדרם".

 

 

האם כל האירועים שתוכננו ליום שבת מבוטלים?

"האירועים בתוך מבנים סגורים יתקיימו כמו הקונצרט בכנסייה הקתולית, הפעילות במרכז האקדמי ויצו ואירועים נוספים. אם מזג האוויר יאפשר סיור ביום שבת הוא ייערך, אבל אירועי החוצות שאמורים להשתתף בהם עשרות אלפי אנשים – דבר שמחייב אותנו להיערכות מראש, כולל הקמת במות ותאורה – אי אפשר לקיים. הם לא מתבטלים אלא רק נדחים. מי שרוצה לברר לגבי קיומה של פעילות ספציפית מוזמן להתקשר לבית הגפן".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר