הסינמטק בחיפה (צילום: שי אילן)
הסינמטק בחיפה (צילום: שי אילן)

הסינמטק פתח במבצע לתושבי הדר

במסגרת המבצע מוצע לתושבי הדר לרכוש עשרה כרטיסים ב-200 שקל. "אנחנו רוצים להרחיב את מעגל הצופים שמגיעים לסינמטק", אומר המנכ"ל ירון כפתורי, שקושר את עיתוי המבצע לפתיחה המחודשת של הכרמלית

פורסם בתאריך: 25.12.18 08:00

הסינמטק פתח במבצע של הנגשה והיכרות עם הקולנוע האיכותי לתושבי שכונת הדר כחלק מתוכנית מקיפה יותר להנגשתו של הסינמטק לתושבי כל השכונות בחיפה. במסגרת התוכנית שנקראת "רואים יותר ומשלמים פחות" מוצע לתושבי הדר לרכוש עשרה כרטיסים לקולנוע ב-200 שקל, וכמו כן יתאפשר להם גם לצפות בסרטי טרום בכורה, להיפגש עם יוצרי הקולנוע הישראלי ולהשתתף בשיחות ובהרצאות בנושא קולנוע.

מנכ"ל הסינמטק ירון כפתורי: "אנחנו רוצים להרחיב את מעגל הצופים שמגיע לסינמטק. אנחנו יודעים שרוב המנויים שלנו מגיעים מאזור הכרמל ולא מאזור הדר. עכשיו, עם פתיחתה המחודשת של הכרמלית, נפתח אפיק תחבורה נוסף כדי להגיע אלינו. אנחנו יודעים שגרים בשכונה הרבה מאוד צעירים, ואני חושב שמחיר היכרות יסייע להם להגיע לכאן. מדובר בקהל שעד עכשיו הסינמטק לא היה כל כך נגיש לו בגלל בעיות של תחבורה וחניה. התפישה שלנו אומרת 'חבר'ה, בואו תכירו, תעשו את הצעד הראשון ואנחנו נבוא לקראתכם במחיר. זו לא התחייבות קשה מדי".

 

 

ומה קורה עם שאר השכונות בחיפה? שכונות החוף למשל?

"נעשה גם להן מבצעים. התחלנו עם הדר בגלל חזרתה של הכרמלית לפעילות, אבל בהחלט נקיף מגזרים נוספים באוכלוסייה ונכיר להם את הסינמטק. כל דבר בעתו".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בלי אפליות

    אפליה מוחלטת.. בנו"ש, במושבה או ברכס הכרמל אין צעירים וסטודנטים בדיוק כמו בהדר?
    למה מוישה מרח' הלל ישלם 200 ומוישה מרחוב הגליל 400?
    זה בכלל יעמוד במבחן משפטי כשהקריטריון גאוגרפי כללי…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר