המדעטק (צילום: מושון תמיר)
המדעטק (צילום: מושון תמיר)

מהמצפה התת ימי באילת למדעטק בחיפה

יוסי אני נכנס לתפקיד מנכ"ל המדעטק - המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל, והחליף את תא"ל (מיל') אלי שרמייסטר שעזב אחרי שש שנים. אני: "בחרתי בתפקיד כי אני רואה בו שליחות ואתגר"

פורסם בתאריך: 2.2.20 15:03

יוסי אני החל לכהן היום (ראשון) כמנכ"ל המדעטק – המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל. אני החליף את תא"ל (מיל') אלי שרמייסטר, שסיים את תפקידו לאחר שש שנים.

ב-11 השנים האחרונות כיהן אני כמנכ"ל המצפה התת ימי באילת. מהמדעטק נמסר כי אני מביא עמו ניסיון רב שנים בתיירות פנים וחוץ ובניהול אטרקציות, וצוין כי בתפקידיו הקודמים הוא שימש מנכ"ל במספר רב של מלונות ובמינהלת תיירות אילת. עוד נמסר כי "בפניו של אני עומדות כמה משימות חשובות, ובהן שימור וחיזוק מעמדו של המדעטק כאטרקציית קהל מהמובילות בישראל, ביצור מעמדו של המוזיאון כמרכז המוביל בארץ לחינוך מדעי-טכנולוגי בלתי פורמלי, ויישום הסכם השותפות החדש של המוזיאון עם הטכניון".

 

יוסי אני (צילום: מולטימדיה מדעטק)

יוסי אני (צילום: מולטימדיה מדעטק)

 

 

אני: "בחרתי בתפקיד כי אני רואה בו שליחות ואתגר. במדעטק יש שילוב מנצח של חוויות תיירות, חינוך, מדע ואמנות. זהו מקום שמכיל כל כך הרבה, ויש לו תפקיד חשוב של הנגשת עולמות מדעיים ואוצרות מדע לציבור. המטרה שלי היא לקחת את המוזיאון המצליח הזה ולהצמיח אותו עוד יותר. קבעתי לעצמי מטרה של הגדלת מספר המבקרים ב-50 אחוז תוך שלוש שנים".

לדבריו של אני, בחודשים האחרונים הוא ושרמייסטר עבדו יחד במקביל על העברת תפקיד מסודרת ועל סגירת פינות אחרונות בפרויקטים שונים, ובהם הקמתו של מוזיאון חדש במקלה, אתיופיה, שתוכנן במדעטק ועריכת טקס הפתיחה שלו.

בתקופת כהונתו של שרמייסטר, לשעבר קצין חינוך ראשי בצה"ל, התחזק מעמדו של המדעטק כמרכז חינוכי, והתארחו בו חמש תערוכות בין לאומיות, נבנו שתי תערוכות ושלושה מרכזי מדע עבור מדינות זרות והוקמו שתי תערוכות גדולות תחת המותג מדעטק המיועדות להצגה מעבר לים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר