אמנות קווילינג (צילום: יעל גרוסמן ארזואן)
אמנות קווילינג (צילום: יעל גרוסמן ארזואן)

מוזיאוני חיפה: חוויה ווירטואלית במקום ביקור

על אף שהם סגורים לקהל הרחב, מוזיאוני חיפה מציעים לילדים, למבוגרים ולמשפחות חוויה וירטואלית של הרצאות, ריאיונות עם אמנים, סיורים בתערוכות וסדנאות לילדים שניתן לבצע אותן מהבית

פורסם בתאריך: 16.3.20 19:12

מוזיאוני חיפה, אשר סגורים לקהל הרחב, מציעים חוויה מוזיאלית וירטואלית של הרצאות, ריאיונות עם אמנים, סיורים בתערוכות וסדנאות לילדים שניתן לבצע אותן מהבית.

מחברת המוזיאונים נמסר כי בימים הקרובים יעלו בדף הפייסבוק, בחשבון האינסטגרם ובאתר האינטרנט של מוזיאוני חיפה תכנים שיספקו חוויה תרבותית אלטרנטיבית למבוגרים, לילדים ולמשפחות. הפרויקט הווירטואלי יכלול "הרצאות מקוונות; "הצצה אל עולמו של אוצר" – מנכ"ל מוזיאוני חיפה יותם יקיר מארח את אוצרי המוזיאונים; "בעקבות האמנות" – סיורים וירטואליים מודרכים בתערוכות המוצגות במוזיאונים השונים; סדנאות DIY לילדים – קוולינג (עיטור ברצועות נייר מגולגלות), מובייל (פסל שעיקרון פעולתו מבוסס על שיווי משקל ומיועד לקישוט בתים), ואנימציה STOP MOTION שתלמד באמצעות הסמארטפון להכין סרטון אנימציה. האחראית על הפרויקט היא מנהלת השיווק של מוזיאוני חיפה יפעת שטרן-לוי.

יקיר: "דווקא בעת הזאת, בהיעדר חוויה מוזאלית מוחשית, אנו מרגישים מחויבים לספק לקהל אלטרנטיבה תרבותית וחווייתית באמצעים אלטרנטיביים. אני מקווה שנצליח לתת ערך מוסף לקהל בתוך השגרה החדשה שנכפתה עלינו".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר