אוהד חיטמן (צילום: יח"צ)
אוהד חיטמן (צילום: יח"צ)

קמעוס וחי לוי זכו בתחרות חיפה מיוזיק 2020

בתיאטרון חיפה התקיימה זו השנה השנייה תחרות חיפה מיוזיק 2020 בהנחייתו של המוזיקאי אוהד חיטמן. במקום הראשון ובפרס של 2,000 שקל זכה ההרכב קמעוס וחי לוי - הרכב פופ-ראפ סאטירי שבו חברים אחים שגיא ושקד קמעו וחי לוי

פורסם בתאריך: 29.6.20 19:44

תחרות חיפה מיוזיק 2020 התקיימה בתיאטרון חיפה זו השנה השנייה בהנחייתו של המוזיקאי אוהד חיטמן. על הבמה התמודדו חמישה אמנים והרכבים מוזיקליים מחיפה ומהצפון, והזוכה במקום הראשון הוא קמעוס וחי לוי – הרכב פופ-ראפ סאטירי שבו חברים אחים שגיא ושקד קמעו וחי לוי, שחבריו קיבלו פרס של 2,000 שקל.

התחרות התקיימה במתכונת מקוונת בשל הנחיות משרד הבריאות במסגרת המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה. בשנה שעברה נערכה התחרות במסגרת פסטיבל חיפה הבין לאומי להצגות ילדים, והשנה הגישו עשרות הרכבים מוזיקליים מקומיים את מועמדותם. 12 הרכבים הגיעו לשלב האודישנים, וחמישה עלו לשלב הסופי. התחרות הועברה בשידור חי בפלטפורמות הדיגיטליות של עיריית חיפה ותיאטרון חיפה, ולקהל בבית ניתנה האפשרות להשפיע על בחירת ההרכב המנצח באמצעות תגובות ברשתות החברתיות.

הוועדה האמנותית נוהלה על ידי חיטמן והמוזיקאי והעיתונאי יורם מארק רייך, ושופטי התחרות היו מנהל בית הספר למוזיקה ומועדון הביט יובל קאופמן, גיטריסט להקת סטלה מאריס ניק מילר, המלחין, המעבד והפסנתרן טל בלכרוביץ' והזמרת סי היימן.

 

 

במקום השני ובפרס של 1,500 שקל זכתה יעל וי – זמרת, יוצרת ומפיקה מוזיקלית שהופיעה בסגנון פופ-אינדי אלקטרוני כשהיא מלווה בהרכב של נגנים מבית הספר רעות לאמנויות בחיפה. במקום השלישי ובפרס של 1,000 שקל זכו תומר הישג ודניאל קרוגלוב שהציגו דואט של פסנתרים. פרסי ניחומים בסך של 500 שקל כל אחד הוענקו להרכבים לזרוס והדרקון שניגנו דארק פופ אלקטרו אקוסטי אוריינטלי, וחמה של נגה לב ועופר זהבי במופע R&B אלקטרוני עברי.

מנכ"לית תיאטרון חיפה ניצה בן צבי: "אני גאה בכך שהצלחנו גם השנה, חרף כל הקשיים, להרים את האירוע החשוב והמיוחד הזה שנותן במה לכוחות מקומיים איכותיים. החשיבות של מתן במה, הכרה ותמיכה באמנים בתקופה משוגעת זו מקבלת משנה תוקף. נהנינו מהרכבים מצוינים וממגוון של סגנונות מוזיקליים. בגלל הקורונה הופק האירוע בשלושה שבועות בלבד, אך מהרגע שבו התקבלה ההחלטה לקיימו באופן מקוון היתה התגייסות מדהימה של כל הגורמים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. המשך הפרויקט

    בנוסף לפרסים כדאי להזמין יוצרים זוכים להופיע בארועים עירוניים וטקסים במקום זמרים במאות אלפי שקלים
    גם יפתח להם דלת וגם יחסוך כסף רב שיוצא ליוצרים מבוססים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר