הסינמטק
הסינמטק

הסינמטק: תוכנית חירום למניעת קריסה כלכלית

במטרה לצמצם את הנזקים שנגרמו לו עם סגירתם של בתי הקולנוע בהוראת משרד הבריאות בגלל נגיף הקורונה, הסינמטק מציע לבעלי המנויים שלו ולמצטרפים חדשים את סינמה טייק אוויי - צפייה בסרטים מהבית

פורסם בתאריך: 20.7.20 12:24

הסינמטק מציע לבעלי המנויים שלו ולמצטרפים חדשים תוכנית ייחודית שנקראת סינמה טייק אוויי, שמטרתה היא לצמצם את הנזקים שנגרמו לו עם סגירתם של בתי הקולנוע בהוראת משרד הבריאות בגלל נגיף הקורונה.

התוכנית תתחיל היום (שני), ובהודעה ששלח הסינמטק לבעלי המנויים נכתב: "לאורך החודשים האחרונים חיכינו לרגע שבו נוכל לחזור אל האולמות, ועשינו מאמצים רבים לקדם את הרגע. לצערנו זה עדיין לא מתאפשר, וכנראה יהיה בלתי אפשרי גם בעתיד הקרוב. התקופה מתארכת, ולכן החלטנו להחזיר את הסינמטק לפעילות במתכונת של הקרנות ביתיות. בכל חודש תוכלו ליהנות מכ-30 סרטים שונים – סרטי איכות חדשים וישנים, סרטים על אמנות, קולנוע ישראלי ואפילו סרטים בהקרנות טרום בכורה. כל סרט יהיה פתוח לצפייה למשך 48 שעות, וסרטים אחדים יהיו פתוחים לשבוע ואף יותר. הצפייה תתבצע דרך אתר הסינמטק, והתפעול יהיה פשוט ונוח לכולם. מוסדות התרבות ספגו בתקופה האחרונה מכה קשה. גם סינמטק חיפה עומד בפני אתגר גדול. עזרו לנו לשמור על הסינמטק שלנו".

 

 

בסינמטק מציינים כי הם לא יוכלו להעניק את השירות בחינם אך הוא יינתן במחיר סמלי: "צפו בסרטים, המליצו לחברים, קנו מנוי חודשי כמתנה לאלה שאתם אוהבים, וביחד נעבור גם את זה".

הסינמטק מציע לבעלי המנויים להפשיר את המנוי שלהם שהוקפא ב-15 במרץ עם סגירתו של הסינמטק, ולצפות בסרטים מהבית בתקופה שנותרה עד למועד פקיעת תוקפו של המנוי. מי שיפשיר את המנוי שלו עד 31 ביולי יקבל בונוס של חודש נוסף של צפייה בסרטים בחינם. כמו כן ניתן לרכוש מנוי חודשי לסינמטק און ליין ב-80 שקל, מנוי לכל השנה במחירים של 600 שקל לצופה, 1,000 שקל לזוג, 410 שקל לגמלאי ו-350 שקל לתלמיד, חייל או סטודנט. מי שמעוניין לצפות בסרט אך לא לקנות מנוי לסינמטק יוכל לעשות זאת תמורת 15 שקל לסרט.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עוד אין במנהלת 2030 יועץ לענייני קולנוע?
    פספוס אפשר למנות עוד פעיל של קליש לייעוץ קולנועי

  2. חיפאי מיואש

    אין שום סיבה להמשיך לסגור את הסינמטק. הסרטים שמקרינים שם ממילא קולעים לטעמו של קהל מצומצם ואין בעיה לשמור על מרווחים בין הצופים.

  3. עדנה, כרמל

    למה מחירי המינויים בסינמטק חיפה גבוהים יותר מאשר מחירי המינויים בסינמטק תל אביב? זה תמיד הפליא אותי. הרי בסינמטק תל אביב פועלים מדי ערב בימים רגילים 5 אולמות הקרנות בו זמנית וההיצע למנוי הוא עצום. בחיפה פועל מדי ערב אולם אחד, וגם זה לא תמיד. מוזר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר