פסטיבל הסרטים (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
פסטיבל הסרטים (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

פסטיבל הסרטים עובר למתכונת מקוונת

בעקבות הסגר הכללי שיסתיים רק לאחר חג סוכות יעבור פסטיבל הסרטים הבין לאומי ה-36 למתכונת מקוונת. ההקרנות, שתוכננו להתקיים בשלושה אולמות במתחם הסינמטק או תחת כיפת השמים, בוטלו, וניתן יהיה לרכוש כרטיס לסרט בודד או כרטיסייה לכמה סרטים לצפייה בבית או בטלפון הסלולרי

פורסם בתאריך: 14.9.20 09:54

פסטיבל הסרטים הבין לאומי ה-36, שאמור היה להתקיים במתכונת מצומצמת בחול המועד סוכות, עובר למתכונת מקוונת בעקבות החלטת ממשלת ישראל על סגר כללי עד לאחר חג סוכות.

ההקרנות, שתוכננו להתקיים בשלושה אולמות במתחם הסינמטק או תחת כיפת השמים, בוטלו כמובן, וניתן יהיה לרכוש כרטיס לסרט בודד או כרטיסייה לכמה סרטים לצפייה בבית או בטלפון הסלולרי.

התוכנית האמנותית של הפסטיבל כוללת כ-60 סרטים חדשים מהארץ והעולם, שחלקם זכו בפרסים בפסטיבלים בין לאומיים חשובים. הסרטים יוקרנו במסגרות תחרותיות, ומחווה מיוחדת תוקדש לבמאי הצרפתי אריק רוהמר – מחלוצי הגל החדש הצרפתי – לרגל הפקת עותקים דיגיטליים חדשים לסרטיו.

 

 

אירועי תעשיית הקולנוע המסורתיים, ובהם כנס הפיצ'ינג, סינמרקט וסדרות הטלוויזיה יוקרנו גם הם בפורמט דיגיטלי בהשתתפות של נציגי תעשיית הקולנוע בארץ ובעולם. לדברי המארגנים, השימוש באפליקציית זום יאפשר לאורחים רבים יותר להשתתף באירועים הפסטיבל שכן נמנע מהם להגיע לחיפה.

מחירו של כרטיס לסרט בודד יהיה 25 שקל במקום 48 שקל, וניתן יהיה לצפות בו תוך 24 שעות מרגע ההזמנה. מן הסתם, יותר מאדם אחד יוכלו לצפות בסרט שהוזמן, אך להנהלת הפסטיבל אין בעיה עם זה. המארגנים מציינים שהפסטיבל השנה בעצם יוצא מגבולות העיר, ומפסטיבל מקומי הוא הופך לארצי, כשאנשים בכל מקום בארץ (אך לא בחו"ל) יוכלו להזמין סרטים לצפייה, והנהלת הפסטיבל נערכת למבול של הזמנות.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר