הסרט "פאולין על החוף" (צילום: יח"צ)
הסרט "פאולין על החוף" (צילום: יח"צ)

באתו"ס שוקלים: פסטיבל סרטים מקוון גם בשנה הבאה

לדבריו של מנכ"ל אתו"ס יגאל זאבי, לנוכח ההצלחה במכירת כרטיסים לצופים בכל הארץ, בתאגיד העירוני שוקלים לקיים גם בשנה הבאה את פסטיבל הסרטים הבין לאומי באופן מקוון, במקביל לצפייה באולמות הקולנוע. זאבי: "מבחינת ההכנסות אנחנו נמצאים הרבה מעבר ליעד שחשבנו שנגיע אליו"

פורסם בתאריך: 7.10.20 15:38

בתאגיד העירוני אתו"ס שוקלים לקיים גם בשנה הבאה את פסטיבל הסרטים הבין לאומי באופן מקוון, במקביל לצפייה באולמות הקולנוע –  כך אמר מנכ"ל אתו"ס יגאל זאבי ל"כלבו – חיפה והקריות". כזכור, בשל הנחיות משרד הבריאות האוסרות על התקהלות בעקבות משבר נגיף הקורונה עבר הפסטיבל לפלטפורמה מקוונת.

זאבי: "השנה יש לנו צופים גם מהדרום ומהצפון, וחלקם כתבו לנו שהפסטיבל המקוון נתן להם הזדמנות להשתתף בו בפעם הראשונה, ושאם הוא היה פועל במתכונת הרגילה הם לא היו מגיעים אליו. זו בשורה משמחת, ולכן אנחנו שוקלים להשאיר את הפלטפורמה המקוונת גם בפסטיבל הסרטים ה-37 שיתקיים בשנה הבאה, במקביל לצפייה הפיזית באולמות. כך נרחיב את האפשרות של הבאת קהלים נוספים לפסטיבל, שלולא האפשרות המקוונות לא היו לוקחים בו חלק".

 

 

לדבריו של זאבי, למרות שפסטיבל הסרטים ה-36 נמצא עדיין בעיצומו, כבר ניתן לומר שמדובר בסיפור הצלחה: "ההיענות הרבה של הציבור בארץ שרכש כרטיסים לפסטיבל חייבה אותנו לתגבר את מספר המוקדנים בעמדות המכירה והטיפול בלקוחות. גם מבחינת ההכנסות אנחנו נמצאים הרבה מעבר ליעד שחשבנו שנגיע אליו, ועד כה נמכרו עשרות אלפי כרטיסים. מספרים מדויקים נעביר בתום הפסטיבל".

למה לא פתחתם את אפשרות הצפייה בסרטים גם לחו"ל?

"הסיבה היא זכויות יוצרים. קיבלנו זכויות להקרין את הסרטים בארץ, ובחלק מהסרטים מספר הכרטיסים הוא מוגבל בגלל דרישה של המפיצים. הם בונים על כך שכאשר הסגר יסתיים, הסרטים האלה יגיעו לבתי הקולנוע".

מדוע יש השנה פחות סרטים מחו"ל לעומת השנים הקודמות?

"בגלל שלא כל היוצרים מעוניינים שסרטם יוקרן בפלטפורמה מקוונת. ובכל זאת, אתו"ס עשתה את המקסימום והביאה לכאן מבחר סרטים גדול ומעניין".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. יורם

    פסטיבל של שאריות. סרטים עלילתיים ישראליים חדשים וסרטי האוסקר הבא וזוכי ונציה לא הגיעו לפסטיבל הזה, שנראה כמו חודש רגיל של הקרנות בסינמטק.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שמר זאבי יתחיל לשלם לספקים שלו שהוא מטרטר אותם חודשים ללא קבלת שכר.

  3. ארנון

    ספין… זאבי בדרך החוצה ומנסה להראות עבודה..
    ניהול עגום ומגלומאני, עשה לעצמו משרד מעוצב ע"ח התושבים כאשר קודמיו ישבו במשרד צנוע.

  4. דובי

    מה זאבי מתנפח כל כך? כל פעילות אתו" ס זה כשלון אחד גדול וחבל שקליש לא עושה שם סדר.

  5. אייל

    תגידו הכתבה הזו מתיחה של 1 באפריל?
    כל מטרת הפסטיבל הייתה להביא לחיפה בסוכות תיירים, משפחות וחובבי קולנוע שיבואו לכמה ימים לחיפה, יבלו בה ויטיילו בה. הפסטיבל המקוון חוטא למטרת הפסטיבל. מובן כשאין ברירה בקורונה אבל גם בשמה הבאה?? אז לנה להשקיע מליון שקל אם לעיר לא יוצא כלום?

  6. אייל

    תגידו הכתבה הזו מתיחה של 1 באפריל?
    כל מטרת הפסטיבל הייתה להביא לחיפה בסוכות תיירים, משפחות וחובבי קולנוע שיבואו לכמה ימים לחיפה, יבלו בה, יאכלו ויטיילו בה. הפסטיבל המקוון חוטא למטרת הפסטיבל. מובן כשאין ברירה בקורונה, אבל גם בשנה הבאה?? אז למה להשקיע מליון שקל אם לעיר לא יוצא כלום?

  7. ליאור

    הפסטיבל חסך השנה את מימון השבוע חינם במלונות דן כרמל ודן פנורמה לגדודי עיתונאים שהתרגלו לבלות את סוכות במלונות 5 כןכבים חינם על חשבון עיריית חיפה הפריירית. לכן הם השנה בעודף כספי.

  8. תשובה לליאור

    גדודי העיתונאים קיבלו אירוח וירטואלי וזה באמת עלה פחות. שילמו בכסף וירטואלי לעיר וירטואלית.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר