הסרט "א' זה אושר" (צילום: יח"צ)
הסרט "א' זה אושר" (צילום: יח"צ)

כ-30,000 כרטיסים נמכרו לפסטיבל הסרטים

מכיוון שהפלטפורמה המקוונת של פסטיבל הסרטים הבין לאומי ה-36 בחיפה אפשרה צפייה של יותר מאדם אחד באותו הכרטיס, ההערכה היא שצפו בסרטים עוד עשרות אלפי אנשים. מהנהלת הפסטיבל נמסר: "מספר הכרטיסים הגבוה מבטא את האטרקטיביות של התוכנית האמנותית ואת הבעת האמון של הקהל בפסטיבל"

פורסם בתאריך: 14.10.20 17:46

יותר מ-30,000 כרטיסים נרכשו לסרטי של פסטיבל הסרטים הבין לאומי ה-36 בחיפה במתכונתו המקוונת. מכיוון שהפלטפורמה אפשרה צפייה של יותר מאדם אחד באותו הכרטיס, ההערכה היא שצפו בסרטים עוד עשרות אלפי אנשים. בפסטיבל, שנמשך שמונה ימים באופן מקוון בשל נגיף הקורונה, הוקרנו 65 סרטים שונים מהארץ ומהעולם.

מהנהלת הפסטיבל נמסר: "מספר הכרטיסים הגבוה שנמכר מבטא את האטרקטיביות של התוכנית האמנותית ואת הבעת האמון של הקהל בפסטיבל בפרט ובקולנוע בכלל. ההיענות הגבוהה של הציבור הרחב לרכוש כרטיסים לצפייה בסרטים גם בגרסה המקוונת ושביעות הרצון של רוכשי הכרטיסים מהליווי ומהתמיכה של שירות הלקוחות משכו קהל מכל רחבי המדינה ומכל קבוצות הגיל, ובמיוחד אוכלוסייה צעירה".

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות" מתכוונת הנהלת הפסטיבל לשלב את הטכנולוגיות של הקרנות סרטים בפלטפורמה מקוונת גם בפסטיבלים העתידיים, נוסף על הקרנות באולמות הקולנוע. "הקהל בנה לעצמו תוכנית צפייה על המסך הביתי, וכך נוצרה אווירה פסטיבלית בבתים", מסרה הנהלת הפסטיבל, "מפגשים ושיחות עם יוצרים מהקולנוע הישראלי והבין לאומי העשירו את חוויית הצפייה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אני רק שאלה

    למה? אני זוכר איזה סרטים הציגו בפסטיבל הזה – בעיקר שאריות הזויות מתעשיית הקולנוע האירופאית, עם אולי 4-5 סרטים טובים בכל פסטיבל. הדבר הכי טוב שהיה לו להציע זה האווירה, ואת זה אי אפשר להעביר באונליין.

  2. ואוו זה עצוב

    זה נחשב הרבה?? זה כלום
    אחרי כל השיווק הענק וכשכולם בבתים בסגר מחפשים מה לעשות נמכרו רק 30 אלף כרטיסים?? זה ההישג??
    זה 300-400 כרטיסים לסרט זה פחות מהקרנה אחת שלו באולם גדול. הייתי בטוחה כשאמרו הצלחה שנמכרו מאות אלפי כרטיסים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר