ההצגה "הוגו שלי" (צילום: כפיר בולוטין)
ההצגה "הוגו שלי" (צילום: כפיר בולוטין)

"הוגו שלי" זכתה במקום הראשון בפסטיבל להצגות ילדים

במקום הראשון בקטגוריית ההצגה הטובה ביותר ובפרס של 10,000 שקל מקרן תרבות חיפה זכתה ההצגה "הוגו שלי" בבימויה של נעמי יואלי על פי מחזה של שחר סיטנר ורונית קנו. מנכ"לית תיאטרון חיפה ניצה בן צבי: "כולנו תקווה שבשנה הבאה הפסטיבל יחזור למתכונתו המוכרת ושנחזור להרגיש את הדופק של הקהל באולמות"

פורסם בתאריך: 16.10.20 08:26

בטקס מקוון שהתקיים אתמול (יום חמישי) הוכרזו הזוכים של פסטיבל חיפה הבין לאומי ה-30 להצגות ילדים. במקום הראשון בקטגוריית ההצגה הטובה ביותר ובפרס של 10,000 שקל מקרן תרבות חיפה זכתה ההצגה "הוגו שלי". את ההצגה ביימה נעמי יואלי על פי מחזה של שחר סיטנר ורונית קנו, והשתתפו בה יהונתן בן חיים, אילה דנגור ורונית קנו.

צוות השופטים כתב בנימוקי הבחירה: "זוהי יצירה שכולנו נכבשנו בקסמה. על הבמה משפחה של שחקנים, בובות ומוזיקה מופלאה. היוצרים יצרו יחדיו הצגה קטנה עם לב גדול, המשתמשת במכלול אמצעים תיאטרליים יפים ועדינים ומשרטטת בדיוק רב חוויה ייחודית ומרגשת, מלאת אהבה, פיוט, אופטימיות ותקווה".

כזכור, בשל מגיפת הקורונה לא הועלו ההצגות באולמות של תיאטרון חיפה אלא צולמו ושודרו באופן מקוון. מהנהלת הפסטיבל נמסר כי יותר מ-20,000 איש צפו בהצגות, ולנוכח ההצלחה הוארכה האפשרות לצפות בהן עד מחר (שבת).

בפרס המחזה ובפרס הבימוי זכה חנוך רעים על ההצגה "זה פרדיננד!". בפרס אנסמבל שחקנים זכו רימון כרמי, ערן לחמן, יולי סקר, אמיר פתר וכרמל קנדל מההצגה "מעלית הפלא", ושחר גליקמן, יובל גנות, סתיו וקנין, אוריה לימור קומורניק ואריאל קורט מההצגה "אני רואה בצבע".

 

 

בפרס עיצוב הבמה והאביזרים זכו מיכאל הורוביץ ואביב הורוביץ מההצגה "מעשה בעולם", בפרס התלבושות זכתה ליה חוזה מההצגה "מעלית הפלא", בפרס המוזיקה זכתה רונית קנו מההצגה "הוגו שלי", בפרס התאורה זכה דן קרגר מההצגה "הוגו שלי", ובפרס התנועה זכו אביב הורוביץ ומרית בן ישראל מההצגה "מעשה בעולם".

בציון שבח על המוזיקה זכה נדב ויקינסקי מההצגה "זה פרדיננד!", ובציון לשבח על שפה ייחודית זכתה ההצגה "מעשה בעולם".

שר התרבות והספורט חילי טרופר: "ברכות לכל הזוכים וליוזמי הפסטיבל, ובראשם מנכ"לית התיאטרון ניצה בן צבי שלא ויתרו ובתוך הסגר מצאו את הכוח ואת האומץ ליצור תרבות. בעיני זו בשורה גדולה שמראה כמה התרבות חשובה לנפש".

בן צבי: "כולנו תקווה שבשנה הבאה הפסטיבל יחזור למתכונתו המוכרת ושנחזור להרגיש את הדופק של הקהל באולמות. אני מודה לכל היוצרים, העובדים, השחקנים ומי שנטל חלק בשנה המאתגרת הזו על מנת לייצר חגיגה תרבותית ולהציג את האמנות שלנו, ובמיוחד לאלפי הצופים הנאמנים שצפו השנה בפסטיבל במהדורת אונליין".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר