להקת כסלו (צילום: איילת מייסון)
להקת כסלו (צילום: איילת מייסון)

מופעי הרוקולנוע חוזרים, והפעם במדיה הדיגיטלית

במקום מופעי ישיבה בסינמטק יתקיימו בינתיים מופעי הרוקולנוע בהפקתו ובהנחייתו של יורם מארק-רייך באולפני Muse בקיבוץ יגור ויועברו באמצעי מדיה דיגיטליים כמו יוטיוב ופייסבוק. בשישי תופיע להקת כסלו במופע מחווה לצמד סיימון וגרפונקל

פורסם בתאריך: 16.11.20 09:08

מופעי הרוקולנוע בהפקתו ובהנחייתו של יורם מארק-רייך חוזרים, אך במקום מופעי ישיבה בסינמטק, הם יועברו באמצעי מדיה דיגיטליים כמו יוטיוב ופייסבוק.

מופעי רוקולנוע התקיימו בסינמטק פעמיים בחודש מאז שנת 1990, אך הם הופסקו בשל התפשטותה של מגיפת הקורונה. כעת החליט מארק-רייך כי עד שהסינמטק יחזור לפעול יתקיימו המופעים באולפני Muse, כך שהקהל הקבוע שלו יוכל לצפות בהם באמצעות המחשב או הטלפון הסלולרי.

ביום שישי בשעה 21:00 תערוך להקת כסלו מופע מחווה לצמד סיימון וגרפונקל, שבו הם יופיעו עם הלהיטים של הצמד ועם להיטי הסולו של פול סיימון. נוסף על כך תבצע להקת כסלו שירים של להקת Creedence Clearwater Revival. לפני ההופעה תתקיים הרצאה של מארק-רייך על סיימון וגרפונקל, בליווי של קליפים.

 

 

מארק-רייך: "פול סיימון וארט גרפונקל, שבגיל 15 היו החברים הכי טובים והחלו לנגן ולשיר יחד, זינקו לצמרת במהלך הסיקסטיז. אבל עם ההצלחה התקלקלו היחסים ביניהם, והחברים הפכו אויבים. נספר עליהם, על היריבות, על הקנאה וגם על בעיית הזהות היהודית של סיימון. Creedence Clearwater Revival, ובקיצור CCR, היתה להקת רוקנרול אמריקאית שפעלה בארצות הברית בסוף הסיקסטיז ובתחילת הסבנטיז".

המופע כולו ייארך כ-120 דקות, מחיר הכרטיס הוא 20 שקל, ומארק-רייך מציין כי הוא ישמח אם רוכשי הכרטיסים יתמכו בסכום גבוה יותר. "אם הקורונה מקשה עליכם כלכלית", הוא מוסיף, "אתם מוזמנים לצפות במופע בחינם כי כולנו אחים למצב ואחים לרוקנרול".

לרכישת כרטיסים ולצפייה לחצו כאן.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר