יותם יקיר וצביקה ברנד (צילום: יח"צ מוזיאוני חיפה)
יותם יקיר וצביקה ברנד (צילום: יח"צ מוזיאוני חיפה)

מוזיאון העיר יציג תערוכה על מייק ברנט

צביקה ברנד, אחיו של הזמר מייק ברנט, תרם את אוסף הפריטים של ברנט לרשות חברת מוזיאוני חיפה, אשר תשמר אותם למשמרת עד. בין הפריטים: כתבי יד מקוריים של ברנט, תקליטי זהב, הגיטרה שבה הוא ניגן ופרטי ביגוד. בקרוב תוצג במוזיאון העיר תערוכה על הזמר

פורסם בתאריך: 21.12.20 11:44

חברת מוזיאוני חיפה וצביקה ברנד, אחיו של הזמר מייק ברנט, הודיעו היום (שני) כי אוסף הפריטים של ברנט יעבור לרשות מוזיאוני חיפה ויישמר בהם כתרומה למשמרת עד. בין הפריטים שתקבל החברה נמצאים כתבי יד מקוריים של ברנט, תקליטי זהב, הגיטרה שבה הוא ניגן ופרטי ביגוד.

מוזיאון העיר חיפה יציג תערוכה על הזמר, תוך התמקדות בשנות חייו בחיפה – העיר שבה הוא נולד וגדל. התערוכה תעסוק בשנות ילדותו, במסלול חייו ובתחנות המשמעותיות שלו בחיפה.

 

 

מנכ"ל חברת מוזיאוני חיפה יותם יקיר: "ברנט הוא אייקון וסמל חיפאי. הגיע העת שהפריטים הנדירים שהוא השאיר אחריו יגיעו למקום הנכון להם – למוזיאון העיר חיפה – ויוצגו בכבוד. אני מודה למשפחת ברנד, לצביקה ולבתו יונה על התרומה שנשמר ונציג בהתרגשות ובכבוד רב".

ברנד: "מייק ואני גדלנו בחיפה, והיא העיר שבה החל הסיפור המופלא שלו – סיפור שהעולם כולו מרותק אליו כבר עשרות שנים. אין טבעי עבורי מליצור קשר עם מוזיאוני חיפה, תוך אמון והערכה, על מנת שהם ישמרו ויציגו את הפריטים, שחלקם נדירים".

 

מייק ברנט (צילום באדיבות פביאן לקוברה)

מייק ברנט (צילום באדיבות פביאן לקוברה)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רן

    טעות לעולם חוזרת ,ראה מקרה משפחת טיקוטין שעד היום טרם נמצאו האוספים הגנובים שנשדדו מהמוזיאון היפני ,השמירה לא הייתה במיטבה אז וגם היום .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר