עבודות מתוך התערוכה "אקטיב אייג'ינג" (צילום: עדנה רדליך)
עבודות מתוך התערוכה "אקטיב אייג'ינג" (צילום: עדנה רדליך)

שמולי וקליש רותם השיקו את התערוכה "אקטיב אייג'ינג"

התערוכה "אקטיב אייג'ינג" לשינוי תפישת הגיל היא פרי יוזמה של המרחב ליזמות 60+, שחברי החליטו לפעול לשינוי השיח הגילני ולשינוי התיוג הכוללני שהתעצם מאז פרוץ מגיפת הקורונה והפך אותם מאנשים יוצרים ופעילים לקבוצת סיכון מוחלשת

פורסם בתאריך: 21.12.20 12:25

שר הרווחה איציק שמולי וראש העיר עינת קליש רותם השיקו במרחב הווירטואלי את התערוכה "אקטיב אייג'ינג" לשינוי תפישת הגיל. התערוכה היא פרי יוזמה של המרחב ליזמות 60+ – מיזם שהוקם בשיתוף עם עמותת ציונות 2000, חברת מגדל ואגף הרווחה בעיריית חיפה במטרה לעודד אזרחים ותיקים ליזמות ולאקטיביזם ולהעניק להם הזדמנות להתפתח ולהשאיר חותם בזירה החברתית-כלכלית.

המרחב, שפועל זה ארבע שנים, מציע תוכניות הכשרה והאצה ליזמות חברתית ועסקית, סדנאות מקצועיות, מסלולי אימון אישי ועסקי, ליווי פרטני וקבוצתי, והרצאות לעידוד שיתופי ידע, ללמידת עמיתים ולתמיכה אישית דרך עשייה חברתית. במרחב פעילים כ-600 חברים, הוא פועל בתוך האקוסיסטם היזמי בחיפה בשיתוף עם חברות עסקיות וטכנולוגיות, עם סטרטאפים, עם מוסדות אקדמיים ועם האבים, ומנהל יותר מ-150 מיזמים עסקיים-חברתיים.

 

 

לאחרונה החליטו חברי קהילת יזמי המרחב לפעול לשינוי השיח הגילני ולשינוי התיוג הכוללני שהתעצם מאז פרוץ מגיפת הקורונה והפך אותם מאנשים יוצרים ופעילים לקבוצת סיכון מוחלשת. לצורך כך הם מקדמים את הקמפיין "אקטיב אייג'ינג" שבמסגרתו הם יצרו תכנים מקוריים שמשקפים את עשייתם ואת פועלם. תוצרי הקמפיין מוצגים בתערוכה וירטואלית שמתקיימת בשיתוף עם המוזיאון הווירטואלי העולמי ואשר מציגה את החיוניות ואת היצירתיות של האזרחים הוותיקים באמצעות יצירות אמנות, כרזות תדמית, פודקאסטים וסרטונים שהם הפיקו במהלך משבר הקורונה.

התערוכה, שתוצג במשך חודשיים במוזיאון הווירטואלי העולמי, הושקה כאמור על ידי שמולי וקליש רותם במפגש שהתקיים במרחב הווירטואלי ואשר בו הציגו שבעה יזמים ותיקים את המיזמים שלהם.

לצפייה בתערוכה לחצו כאן.

 

עבודות מתוך התערוכה "אקטיב אייג'ינג"

עבודות של עמירה רביב מתוך התערוכה "אקטיב אייג'ינג" (צילום: אקי פלקסר)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר