כיתה ריקה
כיתה ריקה

גם מחר לא יתקיימו לימודים

בשל המצב הביטחוני, גם מחר לא יתקיימו לימודים במוסדות החינוך, כולל בחינוך המיוחד. עוד לפני כן מסר משרד החינוך כי אין להשתמש באפליקציית זום משום שהיא לא בטוחה, וכי יש להשתמש רק באפליקציית Meet של גוגל שנחשבת מאובטחת יותר

פורסם בתאריך: 10.10.23 16:40

מערכת החינוך לא תפעל גם מחר (רביעי), כולל בחינוך המיוחד. בהודעה שפרסם מנהל המחוז במשרד החינוך ד"ר סער הראל נכתב כי "מערכת החינוך תמשיך מחר לקיים פעילות חינוכית ולימודית מקוונת מרחוק. צוותי החינוך ימשיכו את הקשר עם התלמידים כדי לספק מסגרת תומכת ומחזקת לתלמידים. אני סומך על צוותי החינוך כי תחושה של עשייה חברתית ולימודית במידתיות המותאמת לצרכי התלמידים היא קריטית בהתמודדות של התלמידים בעיבוד המידע הקשה בעקבות המצב הביטחוני".

עוד לפני כן מסר משרד החינוך כי אין להשתמש באפליקציית זום משום שהיא לא בטוחה, וכי יש להשתמש רק באפליקציית Meet של גוגל שנחשבת מאובטחת יותר.

עוד נמסר כי ניתן להשתמש בזום באופן פרטי, אך יש להיות זהירים יותר באישור משתמשים ובאפשרות החדרת רוגלות או תכנים שאינם הולמים: "המשרד מדגיש כי זום אינה עומדת בדרישות האבטחה המחמירות של המשרד. ההדרכות על גוגל מיט לעובדי ההוראה ממשיכות כמתוכנן באופן שוטף".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר