תחפושת מפחידה (צילום: loriklaszlo/depositphotos.com)
תחפושת מפחידה (צילום: loriklaszlo/depositphotos.com)

פורים בבתי הספר: תימנע הגעת תלמידים בתחפושות מבהילות

בצל המלחמה הנחה משרד החינוך את המנהלים למנוע מהתלמידים להגיע למוסדות החינוך בתחפושות שעלולות לעורר פחד, בהלה או פגיעה באחר. תלמיד שיגיע בתחפושת כזאת יתבקש, בתיאום עם הוריו, להחליף את התחפושת

פורסם בתאריך: 28.2.24 10:10

לקראת חג הפורים הקרב ובא ובצל המלחמה, משרד החינוך פרסם הנחיות לצוותים החינוכיים באשר לאופי ציון החג במסגרות החינוך בהתאם למציאות הביטחונית ולמאפייני התקופה הנוכחית.

המשרד ממליץ למנהלים ולמורים לקיים שיח עם התלמידים ועם ההורים כיצד נכון לציין את החג, ולעודד את התלמידים ואת בני משפחותיהם להשתתף בשמחת החג באופן ובסגנון שנכונים להן, מתוך כבוד והכרה בדאגה או בעצב שהן חוות. עוד הונחו המנהלים למנוע מהתלמידים להגיע למוסדות החינוך בתחפושות שעלולות לעורר פחד, בהלה או פגיעה באחר.

 

 

ממשרד החינוך נמסר כי בימים אלה מנהלים הצוותים החינוכיים והתלמידים שיח על התחפושת שבכוונתם לבחור, וזאת במטרה לחשוב יחד איתם כיצד לבחור תחפושת שתיתן להם ביטוי אישי יצירתי, בלי לסכן את המתחפשים ואת סביבתם. כמו כן, התלמידים נדרשים לגלות רגישות ואחריות אישית בבחירת התחפושת כדי לא לפגוע באחר.

תלמיד שיגיע לבית הספר או לגן הילדים בתחפושת שעלולה לאיים, להפחיד או לפגוע ברגשותיהם של אחרים יתבקש, בתיאום עם ההורים, להחליף את התחפושת. מוסדות החינוך יעדכנו על כך מראש את ההורים ואת התלמידים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר