מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך, ד"ר סער הראל (צילום: שושן מנולה)
מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך, ד"ר סער הראל (צילום: שושן מנולה)

קיבל ג'וב חדש: הראל עוזב את משרד החינוך במחוז

ד"ר סער הראל, מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך בשבע השנים האחרונות, יעזוב את תפקידו לאחר שנבחר למנהל המינהל לחינוך התיישבותי פנימייתי ועליית הנוער במשרד. המינהל לחינוך התיישבותי מפקח על 214 מסגרות חינוך פנימייתיות, ובהן 46 כפרי נוער ו-172 בתי ספר אזוריים

פורסם בתאריך: 13.3.24 16:00

מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך ד"ר סער הראל יעזוב את תפקידו לאחר שנבחר לכהן כמנהל המינהל לחינוך התיישבותי פנימייתי ועליית הנוער במשרד.

המינהל לחינוך התיישבותי הוא מחוז על גיאוגרפי המפקח על בתי הספר האזוריים העל יסודיים, על בתי הספר בכפרי הנוער ועל ישיבות ואולפנות. המינהל מפקח על 214 מסגרות חינוך פנימייתיות, ובהן 46 כפרי נוער ו-172 בתי ספר אזוריים, שבהם מתחנכים כ-100,000 תלמידים.

ד"ר הראל הוא בעל תואר ד"ר במדיניות ומינהל בחינוך מטעם אוניברסיטת תל אביב. הוא שימש בשורה של תפקידי ניהול בכירים במשרד החינוך ובמערכת החינוך. בשבע השנים האחרונות הוא כיהן בתפקיד מנהל מחוז חיפה לאחר שהחליף את רחל מתוקי ז"ל, ולפני לכן שימש מנהל האגף לטיפול וחינוך בנוער בסיכון במשרד החינוך, מנהל מקיף שש שנתי הר וגיא בחינוך התיישבותי ומנהל בית הספר התיכון מרום הגליל מרשת ברנקו וייס.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר