בחינה פסיכומטרית (צילום: Wavebreakmedia/depositphotos.com)
בחינה פסיכומטרית (צילום: Wavebreakmedia/depositphotos.com)

מערך הדיגיטל הלאומי מציע: קורס הכנה לפסיכומטרי בחינם

המערך הדיגיטלי הלאומי בשיתוף עם המרכז הארצי לבחינות ולהערכה הקים מיזם חדש שמציע קורס הכנה דיגיטלי לבחינה הפסיכומטרית בחינם לכל הציבור בקמפוס IL. בדברי ההסבר למיזם נכתב: "הקורס יספק לכם מסגרת והכנה לא פחות ואף טובות יותר מאשר כל קורס אחר"

פורסם בתאריך: 30.5.24 12:52

מיזם חדש של מערך הדיגיטלי הלאומי בשיתוף עם המרכז הארצי לבחינות ולהערכה מציע קורס הכנה דיגיטלי לבחינה הפסיכומטרית בחינם לכל הציבור בקמפוס IL.

בעבר פעל מיזם דומה מטעם המרכז לשוויון חברתי, אך הפעם מדובר במיזם מקיף יותר שכולל את כל המרכיבים הקיימים בקורס פרונטלי רגיל. לפי תוכנית הקורס, הלימודים יתבצעו באמצעות תוכנית יומית, שיעורי וידאו אשר זמינים 24/7, תרגול שאלות פסיכומטריות ממבחני עבר ומערכות לימוד שונות כמו לימוד מילים ותחקור סימולציות. נוסף על כך ניתן לקבל תמיכה ממדריכים באתר ללא הגבלה. הקורס נמשך שלושה חודשים, והוא מותאם לקצב האישי של כל תלמיד.

 

 

בדברי ההסבר למיזם נכתב: "הקורס בקמפוס IL הוא אידיאלי כמעט עבור כולם, בין אם אתם תלמידים בעלי יסודות חזקים או נבחנים חוזרים שמעדיפים להתקדם מהר יותר, ובין אם אתם זקוקים ללימוד איטי יותר ולחזרות על החומר. רוב התלמידים בקמפוס IL ניגשים למבחן בפעם הראשונה. אל תחששו – הקורס יספק לכם מסגרת והכנה לא פחות ואף טובות יותר מאשר כל קורס אחר".

באשר לנבחנים חוזרים נכתב: "אתם זקוקים למסגרת לימוד גמישה שתאפשר לכם להתמקד רק במה שאתם צריכים ולא ללמוד את כל החומר מהתחלה, והקורס בקמפוס IL מאפשר לכם לעשות זאת בצורה נוחה וטובה". לגבי תלמידים שלומדים במקביל בקורס פרונטלי נכתב: "גם אם נרשמתם לקורס במכון, אנו ממליצים להיעזר בקורס בקמפוס IL . אל תדאגו, הוא לא יתנגש בקורס שלכם אלא רק יעזור לכם – שיעורי וידאו, תרגול נוסף, סימולציות ערוכות ושיעורי חזרה".

יצוין כי מסגרת המיזם ניתן לבחור במסלול מתוגבר עם מדריך אישי במחיר של 720 שקל.

להרשמה לחצו כאן.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר