מולי אדן (מימין) ופרופ' דוד אלכסנדר בטקס הענקת התארים בויצו (צילום: הרצי שפירא)
מולי אדן (מימין) ופרופ' דוד אלכסנדר בטקס הענקת התארים בויצו (צילום: הרצי שפירא)

תעודות התואר הראשון הוענקו ל-130 בוגרי ויצו

בטקס הענקת התארים התארח נשיא אינטל ישראל לשעבר מולי אדן, שסיפר לבוגרי המחלקות לעיצוב, לצילום ולתקשורת חזותית על חזונו באשר למהפכת המחשוב והאינטרנט

פורסם בתאריך: 21.12.17 16:39

המרכז האקדמי ויצו העניק השבוע תעודות תואר ראשון (B.A) ל-130 בוגרי המחלקות עיצוב גרפי, תקשורת חזותית, ארכיטקטורה, צילום, עיצוב אופנה, ניהול וכלכלה. התעודות הוענקו בטקס חגיגי שהתקיים באולם קריגר בחיפה בנוכחות הבוגרים, בני משפחותיהם נשיא המרכז האקדמי פרופ' דוד אלכסנדר וסגל המכללה.

חברת התוכנה אדובי העניקה לסטודנטים המצטיינים רישיון שימוש מסחרי לשנה בתוכנות שלה, ובהן פוטושופ ולייטרום. אורח הכבוד באירוע היה מולי אדן – עד לאחרונה סגן נשיא בכיר בחברת אינטל העולמית ונשיא אינטל ישראל – שנשא דברים בפני הבוגרים.

 

 

אדן בחר לדבר על מחשבים ועל רובוטים במאה ה-21 ואמר: "היום אנחנו במרכזה של מהפכה מדהימה – מהפכת המחשוב, התקשורת והאינטרנט. העתידן ריי קורצוויל אמר שאם נמשיך לפתח את המחשוב באותו הקצב, בשנת 2056 נוכל ליצור מחשב עם יכולות החישוב של כל המין האנושי. אנחנו הולכים לקראת עולם מטורף ושונה לחלוטין, וקשה לחזות מה צופן העתיד. זו לא שאלה של אם זה יקרה אלא של מתי זה יקרה".

אלכסנדר הזכיר את האובדן הגדול שחוותה המכללה השנה עם פטירתו של הצלם, האמן והמרצה מיכה קירשנר. הוא קרא לבוגרים לשאוף לפתח את חוכמת הלב והביא מדברי האפיפיור פרנציסקוס שאמר לאחרונה: "המוסדות להשכלה גבוהה חייבים להיות מאותגרים בטיפוח תרבות של חוכמה – זו המביאה להרמוניה בין הטכני והמדעי לבין הגישה ההומניסטית – וזאת מתוך שכנוע עמוק שהחתירה לאמת ולטוב היא בסופו של דבר אחת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר