גן ילדים (צילום: תומר אפלבאום)
גן ילדים (צילום: תומר אפלבאום)

בוטלו הימים הפתוחים בגני הילדים בחיפה

לטענת הסתדרות המורים, עיריית חיפה לא תיאמה איתה את המועדים לביקור ההורים והדבר עלול להוביל לעומס רב מדי על הגננות, שגם לא מתוגמלות על הימים הפתוחים

פורסם בתאריך: 1.1.18 16:42

הסתדרות המורים הורתה על ביטול הימים הפתוחים בגני הילדים בחיפה שהיו אמורים להתקיים באמצע החודש. הסיבה שצוינה בהודעת הביטול היא שהעירייה לא תיאמה מראש את קיום הימים הפתוחים עם הסתדרות המורים – דבר שעורר תלונות על עומס מצד הגננות. ההודעה מעוררת כעס בקרב הורים לילדים שנרשמו לגני החובה בעיר, וכעת לא תינתן להם האפשרות לראות את הגנים לפני תחילת שנת הלימודים ולהתרשם מהגננות ומהסייעות.

יו"ר הסתדרות המורים בסניף חיפה עדנה דוד: "אנחנו מתנגדים לקיום הימים הפתוחים בגני הילדים בחיפה מכיוון שאיש לא תיאם מולנו את המועד כפי שהיה בעבר. כאשר רוצים להוציא לפועל אירוע כזה בכל גן צריך לעבוד בצורה מתואמת ולבדוק אם הגננות יכולות להשתתף בו. יש עומס גדול מאוד על הגננות, והן גם לא מתוגמלות על השתתפותן בימים הפתוחים".

 

 

לדבריה של דוד, כאשר הסתדרות המורים פנתה לרשויות מקומיות אחרות בארץ והודיעה שהיא מתנגדת לקיום הימים הפתוחים כדי לא להעמיס על הגננות, נמצאו פתרונות יצירתיים: "במרכז הארץ היו רשויות שקיימו יום פתוח מרכזי שאליו הגיעו נציגי הרשות המקומית ונציגי הפיקוח במשרד החינוך. הוכנו מצגת ואביזרי עזר נוספים כדי להציג את הגנים בפני ההורים. עשו את זה באופן עירוני ואחיד, ולא בגנים על גבן של הגננות".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "לנוכח ההחלטה של הסתדרות המורים לא לאפשר לגננות להשתתף ביום הפתוח בגני הילדים תקיים העירייה ערבי הסברה לקראת הרישום לגני הילדים במרכז הצעירים חורב 14 ובבית נגלר בקרית חיים. בערבי ההסברה יקבלו ההורים את מלוא המידע על הפעילות המתקיימת בגני הילדים ובצהרונים והזדמנות לקבל מענה לכל שאלותיהם. נוסף על כך, בחודשים הקרובים יקבלו ההורים דף מידע המרכז את הנושאים החשובים לקראת פתיחת שנת הלימודים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר