המשלחת מהרפובליקה הדומיניקנית במכללה האקדמית גורדון לחינוך (צילום: רוית ליטן)
המשלחת מהרפובליקה הדומיניקנית במכללה האקדמית גורדון לחינוך (צילום: רוית ליטן)

גורדון תכשיר מורים מהרפובליקה הדומיניקנית

לאחר ביקורו של שגריר הרפובליקה הדומיניקנית במכללה האקדמית גורדון לחינוך נוצר קשר בין הצדדים, וכעת מבקרים במכללה שלושה סגני שרים ושני ראשי מכללות להכשרת מורים

פורסם בתאריך: 24.1.18 08:16

המכללה האקדמית גורדון לחינוך תסייע לרפובליקה הדומיניקנית בהכשרת אנשי חינוך במדינתם – כך נקבע בפגישה שהתקיימה לאחרונה בין אנשי גורדון לנציגי הרפובליקה הדומיניקנית שהתקיימה במכללה.

בפגישה דנו הצדדים בהכשרת אנשי חינוך דומיניקנים על ידי מכללת גורדון בנושאי טכנולוגיה וחדשנות בחינוך, וכמו כן סוכם על בדיקת האפשרות לקיום כנס בין לאומי ברפובליקה הדומיניקנית שבה ישתתפו מרצים מגורדון שירצו בתחומי הידע שלהם.

 

 

הרפובליקה הדומיניקנית שוכנת באיים הקריביים והשפה המדוברת בה היא ספרדית. הקשר בין המכללה לרפובליקה הדומיניקנית נוצר בעת שהשגריר הדומיניקני אלכסנדר דה לה רוסה ביקר בגורדון בשנה שעברה ביחד עם שישה שגרירים נוספים של מדינות מדרום אמריקה וממרכזה. הביקור התקיים לאחר שמשרד החינוך הכריז על גורדון כעל המכללה היחידה בארץ אשר מכשירה מורים ללמוד השפה הספרדית.

נשיא המכללה פרופ' יחזקאל טלר: "כאשר השגריר הדומיניקני ביקר פה הוא התרשם מאוד מהמכללה, וכעת הוא הביא איתו לכאן שלושה סגני שרים ושני ראשי מכללות להכשרת מורים. הם ביקשו מאיתנו עזרה בהכשרת מורים מכיוון שהם מתכננים לערוך רפורמה בחינוך במדינתם, ולכן הם רוצים שנייעץ להם בנושא טכנולוגיות חדשות בחינוך".

איך הדבר יתבצע?

"הדומיניקנים מעוניינים לשלוח אלינו קבוצות למידה ושאנחנו נשלח אליהם אנשים שיכשירו את הדור הבא של המורים שלהם. עדיין לא נחתם הסכם, אך השגריר הדומיניקני, שיסיים בקרוב את שירותו בארץ ויחזור למדינתו כדי לכהן כאיש ממשל בכיר, יקדם את התוכנית".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר