האנסמבל של בית הספר רעות (צילום: בית הספר רעות לאמנויות)
האנסמבל של בית הספר רעות (צילום: בית הספר רעות לאמנויות)

תלמידי רעות ישתתפו בטקס יום השואה הבין לאומי בסלוניקי

האנסמבל וקבוצת התיאטרון של בית הספר לאמנויות ייקחו חלק בטקס שייערך במוצאי שבת במעמד ראש העיר סלוניקי יאניס בוטאריס ונשיא קהילת יהודי סלוניקי דוד שאלתיאל המכהן כסגן נשיא הקונגרס היהודי

פורסם בתאריך: 24.1.18 13:28

האנסמבל וקבוצת התיאטרון של בית הספר לאמנויות רעות יצאו היום (רביעי) לסלוניקי, יוון, כדי להשתתף בטקס יום השואה הבין לאומי שיחול במוצאי שבת.

תלמידי רעות ייפגשו בסלוניקי עם תלמידי בית הספר דה לה סאל המקומי ועם תלמידי בית הספר למוזיקה של סלוניקי. המנהל המוזיקלי של התזמורת הסימפונית של רעות דוד סופר מלווה את התלמידים, שישמיעו יצירות שאותן הוא כתב במיוחד לאירוע. נוסף על כך ינגן האנסמבל שלושה קונצרטים. את המופע המרכזי של ערב יום השואה הבין לאומי תעלה קבוצת התיאטרון של בית הספר.

 

 

מנכ"לית בית הספר גלית גרנות, שתעמוד בראש המשלחת: "הקשר עם סלוניקי נוצר בזכות אליאנה פימה – תושבת יוון שגרה בחיפה והתחתנה כאן עם בחור ישראלי. כיום יש להם חברת ספנות בפיראוס, ובתם דניאל תנחה את הטקס. ביחד חשבנו על הידוק הקשר בין תלמידי רעות לתלמידים בסלוניקי, וכך עלה הרעיון. זו הפעם הראשונה שבה בני נוער חיפאים יציינו בטקס רשמי את יום השואה הבין לאומי, שישתתפו בו ראש העיר סלוניקי יאניס בוטאריס ונשיא קהילת יהודי סלוניקי דוד שאלתיאל המכהן כסגן נשיא הקונגרס היהודי. הפעילות המשותפת הוא מרגשת ומעמיקה את קשרי דור העתיד של ישראל ויוון תוך פיתוח ערכי אחריות משותפת לסובלנות ולשלום".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר