המבנה החדש של בית הספר בסמ"ת (צילום: ראובן כהן)
המבנה החדש של בית הספר בסמ"ת (צילום: ראובן כהן)

נחנך המשכן החדש של בית הספר בסמ"ת

בטקס שנערך לרגל מעבר בית הספר לקריה הטכנולוגית בנוה דוד אמר ראש העיר יונה יהב: "לרשות בית הספר עומד הציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר בישראל, והוא יפעל בשיתוף עם מוסדות אקדמיה ומחקר"

פורסם בתאריך: 30.1.18 18:06

בית הספר בסמ"ת חנך היום (שלישי) את משכנו החדש בקריה הטכנולוגית בשכונת נוה דוד בחיפה. בית הספר שכן עד לאחרונה ברחוב מסדה בהדר ועבר כבר בתחילת שנת הלימודים בחודש ספטמבר למשכנו החדש במרכז טכנולוגי. בסמ"ת מאכלס שתיים מתוך שלוש הקומות של המבנה, שהוקם בעלות של 28 מיליון שקל, והוא משתרע על פני שטח של 3,000 מ"ר.

בטקס החנוכה השתתפו ראש העיר יונה יהב, מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך ד"ר סער הראל וראש מינהל החינוך בעירייה אילנה טרוק. בטקס אמר יהב שבימים הקרובים יחל התכנון של המבנה השני של בית הספר, שיוקם אף הוא בקריה הטכנולוגית, בהשקעה של עשרה מיליון שקל נוספים.

 

 

יהב: "לרשות בית הספר עומד הציוד הטכנולוגי המתקדם בישראל, והוא יפעל בשיתוף עם מוסדות אקדמיה ומחקר ועם תעשיות טכנולוגיות מהמובילות בעולם. כל אלה מבטיחים חינוך מדעי-טכנולוגי ברמה הגבוהה ביותר, שיביא לצה"ל ולתעשייה הישראלית אנשים מוכשרים ומצוינים אשר חיוניים כל כך לעתיד המדינה".

הראל אמר בטקס שהחינוך הטכנולוגי נמצא כיום בזירה המרכזית בארץ: "החינוך הטכנולוגי מחייב איכות הוראה גבוהה, משאבים וחזון שיאפשרו לממש את הפוטנציאל הגלום בתלמידים של עולם המחר".

 

ראש העיר יונה יהב ותלמידים בטקס חנוכת בסמ"ת (צילום: ראובן כהן)

ראש העיר יונה יהב ותלמידים בטקס חנוכת בסמ"ת (צילום: ראובן כהן)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר