תמונת הפתיחה של בלוג קמפיין הסטודנטים
תמונת הפתיחה של בלוג קמפיין הסטודנטים

סטודנטים מובילים את קמפיין ההרשמה לוויצו (וידאו)

אחרי פיילוט מוצלח בשנה שעברה הפקיד המרכז האקדמי את הקמפיין בידי הסטודנטים כחלק מתפישה שלפיה שיווק ממקור ראשון הוא האמין ביותר: "התגובות הן מדהימות"

פורסם בתאריך: 6.2.18 08:06

הנהלת המרכז האקדמי ויצו הפקידה את קמפיין ההרשמה למוסד בידי הסטודנטים. במסגרת הקמפיין השיק משרד הפרסום B-WAY DIGITAL ביחד עם הסטודנטים בלוג ובו סרטונים המספרים על החוויה של סטודנט בוויצו.

הסרטונים מצולמים באמצעות הטלפונים החכמים של הסטודנטים ומתארים חוויות מהלימודים, חוויות אישיות בבית ובעבודה והרהורים על החיים. לדברי מנהלת השיווק והפרסום במרכז האקדמי חן בן ארי, התגובות לקמפיין הן מדהימות: "הסטודנטים המצולמים הפכו לסלבריטאים בעיר".

שני סטודנטים שכבר נרשמו לשנת הלימודים הבאה סיפרו בריאיון הקבלה שהם הגיעו למרכז האקדמי בעקבות הסרטונים. בן ארי: "הבנו שהסטודנטים הם בעצם הכלי הנכון ביותר כדי לשווק אותנו כי זה בעצם שיווק ממקור ראשון. אנחנו מאמינים שמבט מקרוב על חיי הסטודנטים כפי שהם תופשים את עצמם הוא תרגום אותנטי לתוכן עדכני בגובה העיניים של המתעניין הפוטנציאלי. הסרטונים מייצרים רגש והם בעל פוטנציאל שיתוף גבוה".

 

 

 

איך עלה הרעיון לתת לסטודנטים לשווק את ויצו?

"מניסיוננו בתחומים רבים, כשהצרכנים ממליצים בעצמם על מוצר מסוים זה משפיע חזק יותר מאשר כשהמקום מספר על עצמו. קמפיין הסטודנטים מהווה חלק מתכנון אסטרטגי של השיווק שהחל לפני שלוש שנים בפתיחת בלוג של בוגרי ויצו. הבוגרים הפיקו בלוג מצולם ובו הם סיפרו איפה הם עכשיו ומה הם עושים. הסרטונים צולמו במקום עבודתם, והתגובות האוהדות הובילו לרעיון של פרויקט שנקרא 'התחנה הראשונה שלי'".

בפיילוט שהחל בשנת הלימודים שעברה השתתפו 16 סטודנטים שהתבקשו להכין סרטונים. בן ארי: "היו לנו חששות בנוגע למידת שיתוף הפעולה שנזכה לו מהסטודנטים, שהם גם ככה עמוסים מאוד. ביקשנו מהם לתעד את עצמם ברגעים יפים יותר ויפים פחות, אבל מהר מאוד החששות התפוגגו".

בעקבות הצלחת הניסוי החליטו השנה בוויצו להתמקד ב-12 סטודנטים מכל שנתוני הלימוד. בן ארי: "יש לסרטונים אפקט חזק מאוד. גם התגובות של הסטודנטים הן מדהימות. הם פתאום הופכים להיות מעין סלבים. כשהם מסתובבים במכללה ומכינים את הסרטונים אז כל הסטודנטים מודעים וחשופים לתהליך ומסייעים. כולם כאן מרוויחים. כשאני מדברת עם אנשים אני מקבלת פידבק טוב שאנשים נחשפים לסרטונים ושזה נראה מזמין".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר